بازی King’s Bounty II تاخیر خورد

پاورتل/ استودیوی دیپ سیلور (Deep Silver) امروز در خبری بد اعلام کرد که بازی King’s Bounty II با تاخیری طولانی به دست بازی‌بازان خواهد رسید. برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر در این زمینه، ما را در ادامه همراهی کنید.

King’s Bounty II را باید عنوانی استراتژی محور دانست که در آن پادشاهی منطقه‌ای وسیع را به دست گرفته و آن را به بهترین شکل ممکن اداره می‌کنید. بدون شک دشمنان زیادی قصد دارند تا به سرزمین شما حمله کرده و دارایی‌ آن را به غارت ببرند. در همین راستا، سلاح‌ها و افراد زیادی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بهترین استفاده را از آن‌ها داشته باشید. نسخه‌ی قبلی این بازی در سال ۱۹۹۰ عرضه شد و اثر جدید با کیفیت، ماموریت‌ها و تجهیزات بیشتر همراه خواهد بود.

این بازی ماه گذشته معرفی شد که جهت آشنایی بیشتر و تماشای تریلری از آن می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. قابل ذکر است که دو استودیوی وان‌سی اینترتینمنت (۱C Entertainment) و دیپ سیلور به ترتیب وظیفه‌ی ساخت و انتشار King’s Bounty II را به عهده دارند.

با توجه به اطلاعات تازه‌ی ناشر King’s Bounty II، متوجه شدیم که این عنوان در ماه مارس سال آینده برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار می‌گیرد. این در حالی است که این بازی ابتدا قرار بود اواخر امسال منتشر شود، اما ظاهرا مشکلاتی در مراحل توسعه‌ی آن رخ داده است. همچنین به نقل از تیم سازنده، در آینده‌ای نزدیک باید شاهد جزئیات بیشتر از داستان این بازی به همراه چند تریلر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *