بخش آنلاین بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor غیر فعال خواهد شد

پاورتل/ عنوان Middle-earth: Shadow of Mordor در زمان انتشار یکی از مدعیان اصلی بازی سال به شمار می‌آمد و حتی در جریان مراسم Game Developers Choice Awards 2014 جوایز متعددی را دریافت نمود. موفقیت این عنوان سبب شد تا استودیوی سازنده یک دنباله‌ی مستقیم برای آن تحت عنوان Middle-earth: Shadow of War را توسعه دهد و اگر چه این بازی به مانند نسخه‌ی اول در بخش آنلاین چندان موفق ظاهر نشد اما توانست همچنان به عنوان یکی از ارزشمندترین بازی‌های نسل هشتم نام خود را به ثبت رساند.

حال به نظر می‌رسد که شرکت برادران وارنر (Warner Bros) قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی تمامی ویژگی‌های بخش آنلاین بازی Middle-earth: Shadow of Mordor غیرفعال ساخته و بازی‌بازان تنها تا تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۳۹۹ (۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ میلادی) فرصت دارند تا از تجربه‌ی این بخش‌های آنلاین لذت ببرند.

استودیوی برادران وارنر در اعلامیه‌های جداگانه برای نسخه‌های مختلف پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان اعلام کرد که در تاریخ مذکور تمامی قابلیت‌های مربوط به بخش‌های Nemesis Forge ،Vendetta missions ،Leaderboards و WBPlay Network از بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor غیرفعال خواهند شد. همچنین برادران وارنر تصریح کرد که این موارد به صورت کامل غیرفعال خواهند شد و حتی از طریق سرورهای محلی و دوستانه نیز قابل دسترسی نخواهند بود. هنوز مشخص نیست که آیا توسعه‌دهندگان چگونه این بخش‌ها را حذف خواهند کرد اما احتمال دارد که پس از تاریخ غیرفعال سازی، یک به‌روزرسان برای بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor منتشر شده و گزینه‌ی بخش‌های آنلاین اعلام شده را به صورت کامل از منوی درون بازی حذف نماید.

عنوان Middle-Earth: Shadow of Mordor هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *