راهنمای خرید بهترین لپ تاپ لنوو (بررسی تخصصی)

بهترین لپ تاپ لنوو برای کارهای گرافیکی +خرید لپ تاپ lenovo

شرکت لنوو (lenovo) یکی دیگر از تولیدکنندگان محصولات دیجیتال همچون لپ تاپ است که مدل های مختلفی نظیر یوگا، ideapad، Z، Y و G را تولید و به بازار جهانی عرضه می‌کند. این شرکت بر روی قابلیت‌هایی همچون لپ تاپ لمسی بیشتر تمرکز داشته و در کنار این قابلیت گاها لپ تاپ هایی با چرخش ۱۸۰ درجه را نیز عرضه می‌کند که برای کاربری مالتی مدیا گزینه مناسبی هستند.

بعد از ایسوس این شرکت دومین فروشنده بزرگ لپ تاپ در دنیاست که در کشور ما نیز همین طور است؛ تمایل کاربران ایرانی برای اولویت بندی خرید لپ تاپی بر پایه سیستم عامل ویندوز ابتدا شرکت ایسوس و پس از آن لنوو است. شاید دلیل آن هم وجود محصولات متنوع متناسب با پولی باشد که برای خرید لپ تاپ لنوو صرف می‌کنیم. از انواع لپ تاپ اقتصادی لنوو تا لپ تاپ هایی برای کارهای دانشجویی، برنامه نویسی، کارهای گرافیکی و گیمینگ را می‌توانید در سبد محصولات این شرکت چینی پیدا کنید.

حال در ادامه سایت پاورتل قصد داریم با معرفی انواع سری لپ تاپ های لنوو به بررسی نکاتی که برای خرید لپ تاپ لنوو وجود دارد پرداخته و در قالب یک راهنمای خرید جامع، بهترین لپ تاپ لنوو را برای کارهای مختلف مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر قصد خرید لپ تاپ lenovo را دارید تا پایان با ما همراه باشید.

 

آشنایی کلی با خانواده لپ تاپ های لنوو

پیش از اینکه هر یک از مدل های لپ تاپ لنوو را برای کارهای مختلف برنامه نویسی، گرافیک و بازی مورد بررسی قرار دهیم ابتدا یک نگاه کلی به انواع سری لپ تاپ های لنوو می‌اندازیم تا ببینیم که هر یک از خانواده‌های این برند برای انجام چه کارهایی مناسب هستند.

لپ تاپ لنوو سری ThinkPad (تینک پد)
این سری لپ تاپ لنوو درواقع متعلق به شرکت IBM آمریکا بودند که لنوو امتیاز ساخت آنها را خریداری کرد. تبلت های لنوو نیز در این سری وجود دارند که عمدتا برای کاربری قابل حمل و سخت افزار بالا هستند.
لپ تاپ لنوو سری IdeaPad (آیدیا پد)
این خانواده لپ تاپ لنوو بیشتر با هدف پسندیده شدن توسط عامه مردم ساخته شده‌اند. به نوعی لپ تاپ میان رده به حساب می‌آیند که دارای ظاهری شیک و طراحی خاصی هستند که شامل قیمت‌های اقتصادی تا بالا هستند.
لپ تاپ لنوو سری Essential (اسنشال)
سری اسنشال لنوو بیشتر مناسب کاربری رومزه هستند. افرادی که به دنبال لپ تاپی برای وبگردی، گوش دادن به موسیقی و دیدن فیلم هستند به خاطر قیمت اقتصادی‌ترین که این خانواده دارد به دنبال خرید این مدل‌ها هستند.
لپ تاپ لنوو سری Yoga (یوگا)
این سری از لپ تاپ لنوو را شاید بهتر باشد یک خانواده جدا به حساب نیاورد؛ چرا که متعلق به سری تینک پد هستند با این تفاوت که جزو لپ تاپ های هیبریدی لنوو به حساب می‌آیند.
لپ تاپ لنوو سری Legion (لژیون)
این سری از خانواده لنوو مناسب گیمینگ و انجام بازی هستند که از سخت افزارهای قوی در آنها استفاده شده است. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ لنوو برای کارهای گرافیکی هم باشید این سری به شما پیشنهاد می‌شود. 

حال در ادامه به بررسی تخصصی هر یک از این لپ تاپ های شرکت لنوو می‌پردازیم تا ببینیم هر خانواده برای انجام چه کارهایی مناسب است.

بهترین لپ تاپ تینک پد لنوو

مشخصات و ویژگی لپ تاپ تینک پد لنوو

تاریخچه شکل گیری لپ تاپ تینک پد در شرکت IBM به آنجایی برمی‌گردد که کارمندان این شرکت در حال انتخاب نام برای این سری بودند. یکی از کارمندان کیفی چرمی را که کلمه THINK روی آن نقش بسته بود روی میز قرار داده بود که همین کیف چرمی و کلمه روی آن موجب شکل گیری این سری شد. بعدها لنوو امتیاز ساخت این خانواده را از شرکت IBM خریداری و در چین شروع به ساخت این لپ تاپ ها کرد.

این سری لپ تاپ همانطور که از نامگذاری آنها مشخص شده مدلی هستند نه اقتصادی و نه خیلی رده بالا که برای کارهای روزمره دفتری و کارمندی مناسب هستند. پس اگر قصد خرید لپ تاپی برای انجام کارهای روزانه در محیط کار دارید انتخابی عالی هستند که به دسته‌های زیر تقسیم بندی می‌شوند.

  • ThinkPad A: همانطور که از نامش حدس زده می‌شود، از پردازنده‌های مرکزی AMD Ryzen در ساخت این سری استفاده شده که قدرت پردازش بالا برای کارهای پردازشی در زمینه محتوا را دارند. اگر تولیدکننده محتوا هستید که کار تدوین فیلم و دوره آموزشی انجام می‌دهید، استفاده از این سری به لطف پردازنده AMD مناسب است.
  • ThinkPad E: این سری محصولاتی اقتصادی و با قیمت کم هستند که برای کارهای روزمره و خصوصا کسب و کارهای خورد مناسب هستند. اگر صرفا دنبال لپ تاپی برای مغازه و محیط کار هستید که امکان صدور فاکتور و کارهای ساده این چنینی را در اختیار قرار دهد می‌توانید از این سری استفاده کنید.
  • ThinkPad X: به لطف ضخامت کم و وزن بسیار کمی که دارند از نظر حمل و نقل بهترین گزینه هستند. اگر ویزیتور یک شرکت هستید و استفاده از تبلت کار شما را راه نمی‌اندازد یا اینکه دانشجو هستید که مدام باید لپ تاپ خود را حمل کنید این خانواده از نظر حمل و نقل انتخاب خوبی است.
  • ThinkPad T: این سری هم برای محیط‌های کاری سخت مناسب هستند. استفاده از بدنه قوی در برخی از آنها که آلومینیومی است سبب شده تا مقاومت بالایی داشته باشند. اما از نظر حمل و نقل ایده‌آل نیستند و وزن نسبتا بالایی دارند.
  • ThinkPad P: لپ تاپ هایی با همان ویژگی محصولات سری T هستند؛ با این تفاوت که از سخت افزارهای قوی‌تری در آنها برای انجام کارهای پردازشی استفاده شده است.
  • ThinkPad L: اگر فریلنسر هستید و کار شما طوری است که بیشتر در سفر بوده و نیازی به سخت افزار قوی ندارید، نیاز به لپ تاپ قابل حمل خواهید داشت که نیازهای شما را به خوبی پوشش دهد. از این سری می‌توانید برای این کارها استفاده کنید که حمل ساده‌ای داشته و مقاومت آنها برای محیط‌های بیرون طراحی شده است. این سری در مدل‌های ۱۳ تا ۱۵ اینچ تولید می‌شوند.
  • ThinkPad 13: این سری مناسب سیستم‌های آموزشی هستید که با نام کروم بوک نیز شناخته می‌شوند؛ دلیل آن هم پشتیبانی از سیستم عامل کرومیوم گوگل است.
  • ThinkPad 11e: این سری در قالب محصولاتی اقتصادی به بازار عرضه شده که برای محیط‌های آموزشی، خصوصا برای کودکان مناسب هستند.

سری لپ تاپ ثینک پد لنوو یک خانواده دیگر را با نام thinkpad yoga نیز در خود جای داده که در قالب لپ تاپ هیبریدی تولید می‌شوند. یعنی بخش صفحه کلید از بدنه قابل جدا شدن است یا اینکه با چرخش ۳۶۰ درجه‌ای که دارد می‌توانید از آنها به عنوان یک تبلت هم استفاده کنید.

خانواده یوگا برای افراد ویزیتور و کسانی که دنبال یک تبلت ویندوزی هستند گزینه خوبی است تا در محیط‌های مختلفی که رفت و آمد دارند مدام دستگاه را با خود به همراه داشته باشند. وزن پایین، ضخامت کم و برخورداری از سخت افزار میان رده از مشخصه‌های این سری است.

بهترین لپ تاپ ایدیا پد لنوو

مشخصات و ویژگی لپ تاپ آیدیا پد لنوو

این سری لپ تاپ های لنوو در مقایسه با مدل‌های ثینک پد دارای قدرت پردازشی و سخت افزار ضعیف‌تری هستند؛ دلیل آن هم به اینجا برمی‌گردد که برای انجام کارهای روزمره بهینه شده‌اند. سری آیدیا پد لنوو نیز در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که هر یک برای انجام کارهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نامگذاری این سری برخلاف مدل ثینک پد که بر اساس حروف بودند، به صورت عددی است؛ هرچه این عدد بزرگ‌تر باشد لپ تاپ دارای قدرت پردازشی و سخت افزار بالاتری است.

  • لپ تاپ آیدیا پد ۱۰۰ لنوو: کمترین مشخصات سخت افزاری در این خانواده قرار دارد و برای انجام کارهای روزمره گزینه مناسبی هستند.
  • لپ تاپ آیدیا پد ۳۰۰ لنوو: نوع اقتصادی این مدل به شمار می‌روند که در ابعاد ۱۴ تا ۱۷ اینچی تولید می‌شوند. این مدل علاوه بر انجام کارهای روزمره، برای دانش آموزان نیز مناسب هستند.
  • لپ تاپ آیدیا پد ۵۰۰ لنوو: مدل میان رده از این خانواده به حساب می‌آیند که برای انجام کارهای دانشجویی در برخی رشته‌های خاص که نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای خاصی نیست مناسب هستند.
  • لپ تاپ آیدیا پد ۷۰۰ لنوو: قدرتمندترین سری لپ تاپ ایدیاپد لنوو را تشکیل می‌دهند که برای انجام کارهای دانشجویی مناسب هستند. این مدل در ابعاد ۱۳ تا ۱۵ اینچ تولید می‌شوند که به لطف وزن و ابعاد کم قابلیت حمل آسان را داشته باشند.

 

خانواده YOGA لنوو صرفا محدود به مدل ثینک پد نبوده و در مدل آیدیا پد نیز شاهد مدل یوگا هستیم که با نام ideapad yoga شناخته می‌شوند. تفاوتی که با سری yoga thinkpad دارند در قدرت سخت افزاری و قیمت اقتصادی است.

بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو و مخصوص بازی

مشخصات و ویژگی لپ تاپ لژیون لنوو

و در نهایت لپ تاپ های سری لژیون لنوو که مخصوص بازی و گیمینگ طراحی شده‌اند. در این خانواده شاهد استفاده از پردازنده‌های نسل جدید اینتل هستیم که از کارت گرافیک، رم بالا و سیستم خنک کنندگی قوی استفاده شده است.

اگر که صرفا به دنبال انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو هستید می‌توانید بدون اینکه دیگر سری‌های قبلی را بررسی کنید از این خانواده محصولی را انتخاب کنید. اما اگر نیاز به لپ تاپی مناسب کارهای گرافیکی و برنامه نویسی دارید، بسته به اینکه در چه سطحی قرار است استفاده شود می‌توانید از این سری نیز استفاده کنید.

به عنوان نمونه در کارهای گرافیکی نظیر طراحی سه بعدی و انیمیشن شاید اگر از سری تینک پد استفاده کنید گاها در برخی پردازش‌های فوق سنگین با مشکل مواجه شوید؛ یا اگر برای برنامه نویسی استفاده می‌کنید که از نرم‌افزارهایی نظیر اندروید استودیو برای برنامه نویسی اندروید استفاده می‌شود، برای رندر برنامه ممکن است دچار مشکل شوید.

از همین رو برای استفاده چنین کارهای پردازشی سنگین می‌توانید از بین مدل‌های برند لنوو روی خانواده لژیون با خیالی آسوده حساب کنید.

 

نحوه شناسایی لپ تاپ های لنوو

حالا که با خانواده های لپ تاپ لنوو آشنا شدید، باید با فرمول نامگذاری دستگاه‌های مختلف هم آشنا شوید تا بر اساس نام گذاری که دارند حدس بزنید لپ تاپ برای انجام چه کارهایی مناسب است.

مشابه چیزی که در نامگذاری لپ تاپ های ایسوس دیدیم لنوو هم با ترکیبی از حروف و اعداد برای محصولات خود اسم انتخاب می‌کند که به شرح زیر هستند.

  1. هر سری از مدل‌ها بعد از حرف دارای یک عدد هستند که نشانگر سایز لپ تاپ است. به عنوان مثال در مدل ThinkPad T480 که در این نوشته هم معرفی می‌کنیم بعد از حرف T عدد ۴۸۰ قرارد ارد که مقدار ۴ نشان دهنده ۱۴ اینچی بودن لپ تاپ است. یا در مدل Ideapad 530S شاهد یک لپ تاپ ۱۵ اینچی هستیم.
  2. اعداد ۳ رقمی که بعد از هر حرف قرار دارند، همانطور که دیدیم رقم اول نشانگر سایز صفحه نمایش است. اما این عدد سه رقمی به نوع پردازنده استفاده شده هم اشاره دارد. معمولا اعداد ۴۰۰، ۴۸۰، ۵۰۰ و ۵۸۰ را شامل می‌شوند که هر چه عدد بالاتر باشد نشانگر بالا بودن پردازنده و نسل جدیدتر است.
  3. در صورتی که در یک لپ تاپ بعد از عدد سه رقمی از حرف S مه مخفف کلمه slim است استفاده شده باشد نشانگر پردازنده سری U است.
  4. اعداد ۴۱۰ یا ۵۱۰ نشان دهنده مدل های جدید لپ تاپ لنوو هستند که در آنها از پردازنده‌های نسل چهارم استفاده شده است. عموما این مدل‌ها شامل خانواده‌های اسنشال و آیدیاپد هستند.
  5. در صورتی که رقم آخر عدد سه رقمی صفر باشد نشان دهنده استفاده از پردازنده اینتل در آن است؛ اما اگر عدد سه رقمی به عدد ۵ ختم شود از پردازنده AMD در آن استفاده شده که برای هماهنگی بهتر کارت گرافیک نیز AMD انتخاب شده است. به عنوان نمونه در مدل z580 از پردازنده اینتل و در مدل z585 از پردازنده AMD استفاده شده است.
  6. اعداد دو رقم آخر اگر با اعداد ۷۰ نامگذاری شده باشند نشانگر استفاده از پردازنده‌های نسل دوم اینتل دارند که البته قدیمی شدند و در بازار یافت نمی‌شوند. به همین ترتیب اعداد ۶۰ هم برای نسل اول و پنتیوم هستند.
  7. اگر در خانواده تینک پد عدد آخر به یک ختم شود نشان دهنده این است که مدل جدیدتری از یک محصول قدیمی‌تر است که مشخصات بالاتری هم دارد. به عنوان نمونه مدل T431 که از مدل T430 جدیدتر است و تنها در برخی موارد با هم تفاوت دارند.
  8. اگر دو رقم آخر شامل اعداد ۲۰، ۳۰ یا ۴۰ باشد نشانگر این است که لپ تاپ جزو خانواده ثینک پد است که به ترتیب اعداد نشان دهنده نسل پردازنده دوم، سوم و چهارم اینتل هستند. به عنوان مثال مدل T۴۴۰ که در این مقاله هم معرفی می‌کنیم، عدد اول ۴ که با رنگ آبی مشخص کردم نشان دهنده نمایشگر ۱۴ اینچی و عدد دوم ۴۰ که با رنگ قرمز مشخص کردم نمایانگر پردازنده نسل چهارم اینتل است.

بهترین لپ تاپ لنوو کدام است؟

شرکت لنوو در زمینه تولید سخت افزار برای کامپیوترهای PC و همچنین لپ تاپ فعالیت زیادی دارد. همانطور که بررسی کردیم، لپ تاپ های این شرکت در دسته‌های مختلف وجود دارند که شامل محصولاتی مناسب کارهای گرافیکی، برنامه نویسی و استفاده روزمره هستند.

علاوه بر این لنوو در تولید لپ تاپ مخصوص بازی به عنوان فرصتی برای قدرت‌نمایی استفاده می‌کنند. به همین دلیل معمولا تمام لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی مجهز به سخت‌افزارهای به‌روز و قوی، صفحه‌نمایش باکیفیت و امکانات متعدد هستند. لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی سری Y شرکت «لنوو» هم همین خصوصیات را داشته و ارزش خرید زیادی دارند.

حالا در ادامه به معرفی چند مدل از بهترین لپ تاپ های لنوو از سری خانواده‌های مختلفی که با ویژگی و امکانات آنها آشنا شدیم می‌پردازیم که می‌توانید متناسب با نیازی که برای خرید لپ تاپ دارید یکی از آنها را انتخاب کنید.

جمع بندی

در این مقاله از سایت پاورتل به معرفی بهترین لپ تاپ های لنوو پرداختیم و شما را با سری های مختلف لپ تاپ lenovo آشنا کردیم. در صورتی که هر سوالی در خصوص راهنمای خرید لپ تاپ لنوو دارید می‌توانید از بخش نظرات برای ما ارسال کنید.

اگر قصد خرید لپ تاپ از این برند دارید پیشنهاد ما این است که بر اساس نیازی که دارید یکی از خانواده‌ها را انتخاب کنید که مناسب همان نیازها تولید شده است، سپس بر اساس قیمت و مشخصات سخت افزاری که برایتان اولویت بالاتری دارد یک مدل را انتخاب کنید.


لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – E

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: باریک و سبک، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: ندارد
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۱ اینچی لنوو مدل IdeaPad 1 – A

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۱۲۸ گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۱.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی، باریک و سبک
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – NXB

  • ظرفیت حافظه RAM: 8 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی، باریک و سبک
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: ندارد
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۴ اینچی لنوو مدل ThinkPad T490S

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: ۵۱۲ گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۴ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 10
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل legion 5 15IMH05H

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 15IMH05

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – C

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Celeron
  • نوع حافظه RAM: DDR3
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15IIL05

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری صنعتی، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i3
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 10
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 330 – FC

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Pentium
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad 130 – NF

  • ظرفیت حافظه RAM: 4 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: Intel
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • سری پردازنده: Core i3
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: Microsoft Windows 10
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad L340 – MR

  • ظرفیت حافظه RAM: 12 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Ryzen 5
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل legion 5-FA

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i7
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل Ideapad V155 – F

  • ظرفیت حافظه RAM: 12 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت و ۲۵۶ گیگابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Ryzen 5
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: HD|1366×768
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: ندارد
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 – CA

  • ظرفیت حافظه RAM: 16 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: NVIDIA
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i5
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد

 




لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل ThinkPad E15

  • ظرفیت حافظه RAM: 8 گیگابایت
  • ظرفیت حافظه داخلی: یک ترابایت
  • سازنده پردازنده گرافیکی: AMD
  • اندازه صفحه نمایش: ۱۵.۶ اینچ
  • طبقه‌بندی: کاربری مالتی‌مدیا، کاربری عمومی
  • سری پردازنده: Core i5
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • دقت صفحه نمایش: Full HD| 1920 x1080
  • صفحه نمایش مات: بله
  • صفحه نمایش لمسی: خیر
  • سیستم عامل: بدون سیستم‌عامل
  • پورت HDMI: دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *