جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به گوشی هواوی Nova 7i

پاورتل/ Huawei nova 7i یکی از گوشی‌های سال ۲۰۲۰ برند هواوی است و از ویژگی‌های قابل توجهی چون چیپست ۷ نانومتری Kirin 810، دوربین پشتی چهارتایی، طراحی شکیل و جوان پسند در کنار قیمت به شدت رقابتی بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید جعبه گشایی و نگاه اولیه «پاورتل» به گوشی نوا ۷i هواوی را تماشا کنید و با این گوشی آشنا شوید.

سری نوا (nova) هواوی طی چند سال به واسطه بهره‌مندی از قابلیت‌های بسیار خوب نسبت به قیمت، همواره مورد توجه خریداران قرار گرفته‌اند. در جدیدترین نسل از سری نوا هواوی نیز شاهد حفظ این ویژگی کلیدی هستیم و nova 7i قابلیت‌های روز دنیا را با قیمت مناسب ارائه می‌کند.

nova 7i از یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی IPS با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۲۳۱۰ پیکسل و چگالی پیکسلی ۳۹۸ پیکسل در اینچ بهره می‌برد. صفحه نمایش این گوشی حاشیه‌های نسبتاً نازکی دارد که به نسبت صفحه نمایش به پنل جلویی ۸۳.۵ اینچ انجامیده است.

هواوی در گوشی ۱۸۳ گرمی nova 7i از چیپست خانگی Kirin 810 با فناوری ساخت به روز و بهینه ۷ نانومتری با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت UFS 2.1 برای اجرای روان سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره گرفته است. گوشی از رابط کاربری اختصاصی EMUI 10 بهره می‌برد که طرفداران پر و پا قرص زیادی کسب کرده است.

گوشی Huawei nova 7i در زمینه دوربین قابل تأمل است. این گوشی از ترکیب دوربین پشتی چهارتایی بهره می‌برد که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین الترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی است. همه این‌ها به فناوری‌های انحصاری هوش مصنوعی هواوی و چیپست Kirin 810 برای ارائه عملکرد بهینه هوشمند پشت بسته‌اند.

ویژگی بارز دیگر گوشی نوا ۷i هوآوی، باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژر شارژ سریع ۴۰ واتی است که به ادعای سازنده آن، ظرف تنها ۳۰ دقیقه باتری آن را از ۰ تا ۷۰ درصد شارژ می‌کنید.

بهتر است خودتان این ویدئو کوتاه از آنباکسینگ و نگاه اجمالی «پاورتل» به گوشی Huawei nova 7i را تماشا کنید و با طراحی و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا شوید.
 
گوشی Huawei nova 7i به عنوان Huawei P40 Lite نیز شناخته می شود. این گوشی از طراحی جمع و جور و رنگ های بسیار زیبا بهره می برد. همچنین هواوی حسابی بر روی عملکرد خوب دوربین گوشی Huawei nova 7i در شب و نور کم تاکید دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *