خبرهای خوب برای طرفداران وان پلاس 8T

پاورتل/ هر سال این افتخار نصیب یک شرکت می شود و امسال وان پلاس خود را بالا کشیده تا آن شرکت، این شرکت چینی جهانی پسند باشد. رسما تایید شده که وان پلاس ۸T با اندروید ۱۱ معرفی خواهد شد. اگر وان پلاس بخواهد پشتیبانی ۳ ساله از اندروید هم به این دستگاه بدهد یعنی تا اندروید ۱۴ را شاید ببیند!

وان پلاس ۸T
اوایل امروز، فهمیدیم که امسال OnePlus 8T Pro وجود ندارد. این احتمالا برای بسیاری از طرفداران وان پلاس ناراحت کننده بود. با این حال، اکنون اخبار بهتری برای شستن اخبار بد داریم: وان پلاس ۸T با اندروید ۱۱ ارایه می شود.

البته، رابط کاربری اکسیژن ۱۱ با توجه به آخرین نسخه اندروید در آن تلفن ارایه خواهد شد.

گوگل Google Pixel 5 و Pixel 4a 5G را  فردا ارایه می کند و آنها را به اولین گوشی هایی معرفی می کند که با اندروید ۱۱ پردازنده عرضه می شوند. با این حال، اگر شرکت دیگری طی دو هفته آینده برای ربودن این افتخار وان پلاس وارد عمل نشود، OnePlus 8T باید اولین گوشی غیر Pixel باشد که با Android 11 در ۲۳ پاورتل ۹۹ ارایه می شود.

ما قبلاً درباره Oxygen OS 11 چیزهای زیادی می دانیم زیرا این شرکت مدتی است که بتا باز (Open Beta) را اجرا می کند. به همین ترتیب، احتمالاً در مورد OnePlus 8T تا جایی که به نرم افزار مربوط می شود، شگفتی های زیادی وجود نخواهد داشت. ما همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که رابط کاربری اکسیژن ۱۱ خیلی زود پس از راه اندازی بعدی روی OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro (و احتمالاً OnePlus Nord) قرار بگیرد.

در مورد دستگاه های قدیمی این برند، همه از OnePlus 6 و بالاتر باید (درنهایت) رایط کاربری اکسیژن ۱۱ دریافت کنند. این هنوز توسط این شرکت تأیید نشده است، اما با توجه به سابقه آن، این یک شرط بندی مطمئن است.

نظر شما چیست؟ همراه بودن جدیدترین نسخه سیستم عامل در گوشی که می خرید اهمیت دارد؟ مطمئنا برای من دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *