دنباله‌ بازی The Outer Worlds در دست ساخت قرار دارد

پاورتل/ با توجه به گزارش‌های اخیر منتشر شده در سطح اینترنت، به نظر می‌رسد که یک ادامه برای بازی The Outer Worlds در دست ساخت قرار دارد.

تحلیلگر ارشد وبسایت نیکو پارتنرز (Niko Partners)، دنیل احمد (Daniel Ahmad)، که اطلاعات صحیح زیادی را پیش از انتشار رسمی به اشتراک می‌گذارد، ساعاتی پیش اعلام کرد که استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) در حال حاضر برروی ایده‌های اولیه‌ی نسخه‌ی جدیدی برای The Outer Worlds کار می‌کند و به عبارتی توسعه‌ی ادامه‌ی این سری در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد.

وی در توییت جدید خود گفت: «آخرین بار شنیده بودم که آن‌ها این فرنچایز را مورد اکتشاف و گسترش قرار داده‌اند و نسخه‌ی جدیدی از این سری در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد. البته این احتمال وجود دارد که به پروژه‌ای کاملاََ متفاوت تبدیل شود.»

بازی The Outer Worlds در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و توانست به یک اثر نقش‌آفرینی بسیار خوب بدل گردد که البته بی‌نقص هم نبود. این بسیار جذاب خواهد بود که ببینیم تیم سازنده چه رویکردی را برای نسخه‌ی بعدی در نظر خواهند گرفت.

عنوان The Outer Worlds دقیقاََ همان پروژه‌ای است که از آبسیدین اینترتینمنت انتظار می‌رود، یک نقش‌آفرینی اول شخص با محیطی عظیم، نویسندگی بی‌نظیر و شخصیت‌های پیچیده که در طول گیم‌پلی با آن‌ها آشنا خواهید شد. البته با وجود نقاط قوت ضعف‌هایی نیز دیده می‌شود به عنوان مثال گیم‌پلی لحظه به لحظه جذابیت خود را حفظ نمی‌کند و نمی‌تواند به بهترین‌ها در ژانر خودش برسد. با این وجود مطمئناََ با یک نقش‌آفرینی جذاب رو به رو هستیم که بسیاری از طرفداران کار‌های نقش‌آفرینی بتسدا از آن لذت خواهند برد.

این اثر یک محتوای اضافه‌ با نام Peril on Gorgon دریافت کرد که همان مسیر بازی اصلی را پیش می‌گیرد و برای مشکلات جذابیت گیم‌پلی در تمامی لحظه‌ها راه حلی ارائه نمی‌دهد.

The Outer Worlds در حال حاضر برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. استودیوی آبسیدین اینترتینمنت چندی پیش اعلام کرد که این عنوان در تاریخ ۲ آبان ۱۳۹۹ (۲۳ اکتبر ۲۰۲۰) بر روی فروشگاه استیم قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *