رنگ های آیفون ۱۲ تنوع خوبی خواهند داشت

پاورتل/ اپل قرار است روز سه شنبه رویدادی را برگزار کند و احتمالا برای آیفون ۱۲ و چند دستگاه دیگر. در این دعوت رسمی شایعات مبنی بر عرضه این گوشی جدید در رنگ های آبی و نارنجی روشن نیز دامن زده شده است. جدیدترین شایعات می گوید که رنگ های آیفون ۱۲ تنوع خوبی خواهند داشت. در حقیقت رنگ بندی کامل برای خانواده آیفون ۱۲ توسط برخی منابع عنوان شده است.

رنگ های آیفون ۱۲ 
این احتمال را برای اولین بار توسط  یوتیوبر کانال EverythingApplePro در ماه آوریل مطرح کرد. اپل ظاهرا به رنگ بنفش به عنوان افزودنی جدید به پالت رنگ برای مدلهای ارزان قیمت آن زمان نگاه می کرد. آیفون ۱۲ ممکن است همان رنگ آیپد ایر جدید را داشته باشد.

توییت های اخیر منتشر شده از طرف Max Weinbach همچنین حاکی از آن است که گزینه های رنگ نارنجی و آبی روی کارت ها است.

این همچنین توسط گزارش قبلی پشتیبانی می شود که رنگ های آیفون ۱۲ مینی شامل سیاه، سفید، مرجانی، آبی، قرمز و زرد است.

با این حال داده های یک خرده فروش این گزارش ها را رد می کند و نشان می دهد که آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ در گزینه های سبز ، آبی ، طلایی ، نقره ای و خاکستری ارائه می شوند. اینها همچنین گزینه های رنگی برای iPad Air 4 جدید است.

همین خرده فروش همچنین می گوید که آیفون ۱۲ پرو و ​​پرو مکس در رنگ های خاکستری ، طلایی و نقره ای عرضه می شوند. قبلاً شنیده بودیم که گزینه طلایی مخلوط شده است و مدلهای Pro در رنگهای سیاه، سفید و نقره ای در دسترس خواهند بود.

اگرچه به نظر می رسد در مورد رنگ بندی برخی از سردرگمی ها وجود دارد، اما چیزی که می توان از این گزارش ها دریافت این است که مدل های پایه در رنگ های بیشتری نسبت به مدل های Pro در دسترس خواهند بود.

خوشبختانه در مورد گزینه های ذخیره سازی اتفاق نظر بیشتری وجود دارد. از نظر اکثر منابع ، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ در ۶۴ گیگابایت ، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می شوند. طبق گزارشات ، فضای ذخیره سازی برای مدل های Pro از ۱۲۸ گیگابایت شروع می شود و نسخه های حداکثری ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می دهند.

نظر شما درباره این رنگ بندی احتمالی برای آیفون ها چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *