عناوین رایگان بعدی فروشگاه اپیک گیمز اعلام شدند

پاورتل/ عناوین رایگان فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) برای هفته‌ی بعد اعلام شد. کسانی که در فروشگاه آنلاین اپیک گیمز حساب کاربری دارند، می‌توانند بعضی از عناوین را به صورت رایگان و مادام‌العمر دریافت کنند. اپیک گیمز هر هفته عناوینی را برروی فروشگاه خود به صورت رایگان برای همه به مدت یک هفته قرار می‌دهد. ارزش عناوین هر هفته با هفته‌های دیگر متفاوت است؛ به صورتی که کمتر از یک سال پیش به مدت یک هفته بازی GTA V در این فروشگاه رایگان شد. در این هفته نیز دو عنوان دیگر نیز اعلام شدند.

دو عنوان Amnesia: A Machine for Pigs و Kingdom: New Lands به جای دو عنوان این هفته یعنی Abzu و Rising Storm 2: Vietnam در هفته‌ی آتی به صورت رایگان قابل دسترس و دانلود برروی رایانه‌های شخصی خواهند بود. بازی‌های Abzu و Rising Storm 2: Vietnam (که Abzu به ارزش ۱۵ پوند و Rising Storm 2 به ارزش ۲۰ پوند است) تا ظهر ۲۴ پاورتل (۱۵ اکتبر)  قابل دسترس و دانلود به صورت رایگان می‌باشند و پس از آن، دو عنوان جدید یعنی Amnesia و Kingdom جایگزین آن‌ها می‌شوند.

عنوان Amnesia: A Machine for Pigs یک بازی ترسناک و آخرالزمانی اول شخص می‌باشد.

بازی دوم یعنی Kingdom: New Lands از سری عناوین دو بعدی و پیکسلی است که شما در نقش پادشاه یا ملکه باید حکومتی قدرتمند را تشکیل داده و از آن باید در برابر سایر موجوات که قصد تخریب و تصرف حکومت شما را دارند محافظت کنید.

لازم به ذکر است که این دو بازی تنها برروی لانچر اپیک گیمز برای رایانه‌های شخصی در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *