معرفی اپ – Fishing and Life؛ با ماهیگیری به صبر ایوب برسید

پاورتل/ ماهی‌گیری صبر و حوصله زیادی می‌خواهد، اما چندین و چند برابر صبرتان به شما آرامش هدیه می‌دهد.

ساخته استودیو Nexelon inc بر این اساس ساخته شده تا بتواند همراه با سرگرم کردنتان، کمی شما را از دغدغه‌های روزانه‌تان دور کند. آیا در این کار موفق بوده؟ از نظر من بلی. ماهی‌گیری به خودی خود ثابت کرده که می‌تواند این کار را برای شما انجام داد. گرچه میان تجربه واقعی و مجازی آن تفاوت زیادی وجود دارد، اما طبیعتا تجربه واقعی برای همه مقدور نیست. در نتیجه ماییم و بازی‌هایی مانند Fishing and Life که برای مدتی کوتاه ما را از این حجم اخبار ناخوشایند و فشار دور کنند.

شمایید و قایق کوچتان که روی آب شناور است. دریایی بزرگ پیش روی شماست که به خاطر دید دو بعدی بازی، به طور محدود می‌توانید آن را مشاهده کنید. تا جایی که قایقتان اجازه دهد جلو می‌روید و آماده می‌شوید تا چوب ماهی‌گیریتان را به کار بیاندازید. با قوا قبا نخ ماهی‌گیری را پرتاب می‌کنید و منتظر می‌مانید تا توجه یک ماهی را به خود جلب کند. می‌توانید صبر کنید این اتفاق بیفتد یا اینکه کمی جابجا شوید و دوباره نخ را داخل آب بیاندازید.

وقتی ماهی گول قلاب درخشان شناور در آب را خورد و آن را به دندان گرفت، نوبت شماست تا نخ را از آب بیرون بکشید و ماهی را از آن خود کنید. می‌توان از این ماهی به عنوان طعمه‌ای برای ماهی‌های بزرگ‌تر استفاده کرد یا مستقیما آن را فروخت. درآمد حاصل از فروش ماهی‌ها صرف ارتقاء قایق، چوب ماهی‌گیری، خرید طعمه و… می‌شود. البته اگر دل رحمید و می‌خواهید مجموعه‌ای از ماهی‌ها داشته باشید می‌توانید آن‌ها را در یک آکواریوم هم نگه‌داری کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۷۴ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *