سامسونگ آپدیت ۳ ساله اندروید را به خانواده Galaxy A اضافه می‌کند

پاورتل/ هفته گذشته ما در گلکسی آنپکد دوم سال ۲۰۲۰ دیدیم که سامسونگ ۳ سال آپدیت سیستم عامل را برای دستگاه های جدیدش ارایه می کند. البته آن جا فقط به دستگاه های پرچمدار از گلکسی اس ۱۰ به این سو اشاره شده بود. حالا اما گفته می شود که آپدیت ۳ ساله اندروید توسط سامسونگ شاید به خانواده Galaxy A هم اضافه شود.

اطلاعات تازه منتشر شده نشان می دهد، وعده سامسونگ برای پشتیبانی به مدت سه سال در جهت به روزرسانی سیستم عامل Android در بخش پرچمدار می تواند یک وجهه تمایز با رقبای خود باشد. از زمان وقایع هفته گذشته Galaxy Unpacked که در آن سامسونگ تعهد بزرگی برای بهبود پشتیبانی نرم افزاری موبایل خود داشته است، گمانه زنی های زیادی در این زمینه وجود دارد. طی چند روز بعد، مشخص شد که این وعده فقط برای دستگاه های رده بالا مانند سری Galaxy S10 که سال گذشته منتشر شد اعمال شد.

اما سامسونگ اکنون دوباره در حال افزودن به برنامه پیرامون سیاست بروزرسانی میان مدت و بلند مدت دستگاه خود است. یعنی، یکی از منابع قابل اعتماد کره ای اخیرا گفته است که این چارچوب سه ساله ممکن است برای پاورتل تلفن های هوشمند Galaxy A نیز حرکت کند.

این اظهار نظر، که در پاسخ مستقیم به پرس و جو مشتری صورت گرفته، همچنین نشان می دهد که سامسونگ هنوز در حال تعیین این است که برای دستگاه های موجود در سبد موبایل گسترده خود، چه امکانی را در جهت گسترش در نظر بگیرند. در حال حاضر مشخص نیست که چه مدت ممکن است طول بکشد، اما همان مقام رسمی شرکت گفت، مشتریان را از طریق برنامه Samsung members از نتیجه مطلع می کند. فرض بر این است که این اتفاق خواهد افتاد حداکثر قبل از پایان سال.

به عبارت دیگر، اگر صاحب یک تلفن هوشمند Galaxy (یا حتی تبلت) هستید که از اوایل سال ۲۰۱۹ به بعد ارایه شده است، هنوز فرصتی برای حمایت از آنها وجود دارد تا با اندروید ۱۲ سال آینده نیز آپدیت شوند. در این میان، سامسونگ به تازگی نسخه آزمایشی رابط کاربری One UI 3.0 برای سری Galaxy S20 را منتشر کرده که رسما با آپدیت اندروید ۱۱ ارایه شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این اظهار نظر مقام رسمی Samsung Members را می توان قابل اتکا دانست یا مثل خیلی از اطهارنظرهای اشتباه قبلی آن ها باید نادیده گرفتش؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *