سرویس توییچ پرایم به پرایم گیمینگ تغییر نام پیدا کرد

پاورتل/ شرکت آمازون در اقدامی جدید نام سرویس توییچ پرایم (Twitch Prime) را به پرایم گیمینگ (Prime Gaming) تغییر داد.
   
شرکت آمازون اعلام کرد که نام سرویس توییچ پرایم (Twitch Prime) به پرایم گیمینگ (Prime Gaming) تغییر پیدا کرده است. سرویس توییچ پرایم به افرادی که عضو آن بودند یک‌سری امتیازها و امکانات خاص می‌داد و حالا هم تنها نام آن تغییر کرده است؛ نامی که با اسامی دیگری مانند آمازون پرایم مطابقت بیشتری دارد.

برخی از ویژگی‌ها و امتیازهای این سرویس شامل بازی‌های رایگان به‌صورت ماهیانه، امکان عضویت در یک کانال‌ به‌صورت رایگان و محتواهای داخل بازی است که در سرویس جدید هم به قوت خود باقی هستند. سرویس پرایم گیمینگ درکنار سرویس‌هایی مانند Prime Video ،Amazon Music و Prime Reading در اختیار کسانی قرار می‌گیرند که به عضویت در بخش Prime شرکت آمازون اقدام کنند. در زیر بخش‌هایی از صحبت‌های یکی از مسئولان سرویس پرایم گیمینگ را مطالعه می‌کنید:

اعضای سرویس پرایم تا همین لحظه هم بهترین فیلم‌ها، سریال‌ها و آهنگ‌ها را در اختیار دارند و حالا ما بهترین بازی‌ها را هم به فهرست قابل دسترس توسط آن‌ها اضافه کرده‌ایم. ما محتوایی در اختیار هریک از این اعضا قرار می‌دهیم که فارغ از پلتفرمی که روی آن بازی می‌کنند، بهترین تجربه گیمینگ را به‌دست آورند. پس فرقی نمی‌کند که روی چه پلتفرمی بازی می‌کنید یا اصلا به چه بازی‌ای علاقه دارید؛ هرچیزی که بخواهید در این‌جا به شکلی بهتر برای شما موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *