عرضه نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 4 Bespoke Edition با 75 رنگ متنوع

سامسونگ مانند سال گذشته چندین ماه منتظر نماند تا نسخه سفارشی گوشی تاشو جدید خود را عرضه کند. بدین‌ترتیب، نسخه خاص گلکسی زد فلیپ ۴ Bespoke Edition همزمان با Galaxy Z Flip 4 استاندارد در جریان رویداد Unpacked این شرکت معرفی شد و طبق اعلام رسمی سامسونگ، این مدل اکنون با ۷۵ رنگ متنوع و در بیش از ۲۸ کشور به‌فروش می‌رسد.

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ ۴ Bespoke Edition
این شرکت سال گذشته با Galaxy Z Flip 3 پیشنهادات سفارشی خود را به گوشی‌های هوشمند گسترش داد. مشتریان می‌توانند از ترکیب رنگ‌های سفارشی برای شخصی‌سازی واقعی دستگاه خود انتخاب کنند. نسخه سفارشی اکنون در کشورهای بیشتری در دسترس خواهد بود و ترکیب رنگ‌های بیشتری را نیز ارائه می‌دهد.

با Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition، تنها ۴۹ ترکیب رنگی امکان‌پذیر بود و تنها مشتریان در ۷ کشور می‌توانستند یکی از این رنگ‌ها را سفارش دهند. چندی پیش گزارش دادیم که Galaxy Z Flip 4 Bespoke Edition در کشورهای بیشتری با ترکیب رنگ‌های احتمالی بیشتر در دسترس خواهد بود. حال سامسونگ امروز رسماً این موضوع را تأیید کرده است.

مشتریان می‌توانند از میان ۷۵ ترکیب رنگی برای Galaxy Z Flip 4 Bespoke Edition خود، یکی را انتخاب کنند. در دسترس بودن برنامه نیز اکنون افزایش یافته است. دستگاه‌های نسخه سفارشی اکنون در ۲۸ کشور در سراسر جهان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. لیست کامل کشورها به‌زودی منتشر خواهد شد.

خریداران گلکسی زد فلیپ ۴ در این کشورها می‌توانند از میان رنگ‌های پنل‌های پشتی و همچنین لبه‌های کناری قاب برای شخصی‌سازی رنگ‌های گوشی تاشوی خود انتخاب کنند. این شرکت همچنین سرویس‌های ویژه‌ای را برای ارتقای سفارشی خود به مشتریان ارائه خواهد کرد. این به آن‌ها امکان می‌دهد هر زمان که بخواهند رنگ دستگاه خود را تغییر دهند.

بقیه چیزها به‌همان صورت پیشین باقی مانده است. نسخه سفارشی دقیقاً از همان مشخصات سخت‌افزاری گلکسی زد فلیپ ۴ معمولی استفاده می‌کند. مشخصات، ویژگی‌ها و عملکرد این دو مدل همگی یکسان هستند. قیمت Galaxy Z Flip 4 از ۹۹۹ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی شروع می‌شود. پیش‌سفارش‌ها از امروز با تاریخ عرضه در ۲۶ آگوست باز است.

نظر شما پیرامون رنگ‌بندی و در دسترس بودن بیشتر گلکسی زد فلیپ ۴ Bespoke Edition چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *