مایکروسافت Surface Pro X جدید رسما معرفی شد

پاورتل/ برای شما نوشتیم که مایکروسافت Surface Laptop Go به قیمت ۵۴۹ دلار با تراشه نسل ۱۰ اینتل رسما ارایه شد. همچنین در کنار آن مایکروسافت Surface Pro X جدید با تراشه Microsoft SQ2 رسما معرفی شده است.

مایکروسافت Surface Pro X جدید 
اوایل ماه گذشته متوجه شدیم که مایکروسافت در حال کار برای نسخه جدید سرفیس پرو ایکس است. در آن زمان، منابع آگاه از این موضوع نشان دادند که نسخه جدید سرفیس پرو ایکس از همان طراحی برخوردار است، اما در جدیدترین نسخه ارائه خواهد شد نوع رنگ “Platinum” با گزینه های جدید Type Cover Cover. همچنین شنیدیم که این دستگاه از پردازنده جدید SQ2 مایکروسافت برخوردار است. اکنون، این شرکت سرانجام Surface Pro X جدید را معرفی کرده و دقیقاً همان چیزی است که انتظار داشتیم.

مایکروسافت اساساً محصول سطح بالای Surface Pro X سال گذشته را با پردازنده جدید SQ2 خود ارتقا داده و گزینه جدیدی از رنگ Platinum را برای دستگاه معرفی کرده است. نسخه های پایه Surface Pro X همچنان از پردازنده SQ1 قدیمی برخوردار هستند و در کنار Surface Pro X جدید به فروش می رسند. همانطور که انتظار می رفت، پردازنده جدید SQ2 مایکروسافت با همکاری Qualcomm طراحی شده و براساس Snapdragon 8cx Gen 2 این شرکت ساخته شده است.

مایکروسافت ادعا می کند تراشه SQ2 جدید آن سریعترین پردازنده در کلاس خود است که قادر به ارائه عملکرد بهتر در حالی که باتری کمتری مصرف می کنید، است. برای بهبود بیشتر عملکرد Surface Pro X مایکروسافت همچنین پیشرفتهایی را برای Windows در ARM ایجاد کرده است.

این موارد شامل به روزرسانی ها و بهینه سازی های Visual Studio Code برای ویندوز در ARM است که انتظار می رود عملکرد کلی را افزایش داده و باعث افزایش عمر باتری (تا ۱۵ ساعت) در تمام پیکربندی های Surface Pro X (از جمله مواردی که تراشه SQ1 مایکروسافت از آن استفاده می کند) شود.

به همراه Surface Pro X و Surface Laptop Go جدید، مایکروسافت از سه رنگ جدید برای صفحه کلید Signature – Platinum ، Ice Blue و Poppy Red – در این مراسم رونمایی کرد.

این شرکت همچنین از صفحه کلید جدید Designer Compact، یک پد شماره بی سیم، یک آداپتور صفحه نمایش بی سیم ۴K ، یک موس ارگونومیک بلوتوث و یک نوع رنگ جدید Sandstone برای ماوس مایکروسافت مدرن موبایل رونمایی کرد.

قیمت و در دسترس بودن
مایکروسافت Surface Pro X به روز شده با پردازنده جدید SQ2 این شرکت در حال حاضر برای پیش خرید در فروشگاه مایکروسافت در مناطق منتخب موجود است. قیمت این دستگاه چهاررقمی (بالای هزار دلار) است و از ۱۳ اکتبر در سایر خرده فروشان در دسترس خواهد بود.

صفحه کلید کامپکت جدید Microsoft Designer 69.99 دلار ، شماره پد بی سیم جدید ۲۴.۹۹ دلار ، آداپتور نمایش بی سیم ۴K 69.99 دلار و ماوس ارگونومیک بلوتوث جدید ۴۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. از هم اکنون ، این شرکت اطلاعات در دسترس بودن این لوازم جانبی را منتشر نکرده است.

نظر شما چیست؟ سرفیس پرو ایکس را با تراشه ARM آن می پسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *