معرفی اپ – بازی/ Merge Mayor؛ شهرتان را ارتقا دهید

Merge Mayor – Match Puzzle – شهردار ترکیب و ادغام یک بازی جالب و سرگرم کننده از استودیوی آلمانی StarBerry Games است که به شکل رایگان توسعه یافته و در دسترس بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. این بازی در سبک شبیه سازی (Simulation) طراحی شده و المان هایی از بازی های استراتژیکی و مدیریتی هم در آن دیده می شود. همچنین وجود عناصر جالب دیگری از سبک های تفننی، کلیکر و حتی پازلی از نوع جورچین هم در این عنوان به کار برده شده و به همین خاطر باید گفت که بازی Merge Mayor – Match Puzzle به نوبه خود یک بازی چندمنظوره و خوش ساخت است.

بازی Merge Mayor – Match Puzzle  یک بازی چندسبکی و خوش ساخت است که اگرچه نسخه‌های مشابهی از آن قبلاً توسط شرکت‌های بازی سازی دیگر منتشر شده بودند، اما ویژگی‌های خوب و روند جذابش می تواند حس و حال تازه ای برای طرفداران بازی های مدیرتی و شبیه سازی باشد. در این بازی شما قرار است در نقش یک شهردار یک شهر کوچک را به یک شهر بزرگ و مجلل تبدیل کنید. کار شما درست مثل اکثر بازی های سبک شهرسازی این است که با کمک اختیاراتی که به شما داده شده، این شهر را مدیریت کرده و توسعه دهید. این کار با ساخت و راه اندازی تجارت های گوناگون در سطح شهر صورت می گیرد. هرچه کسب و کارهای بیشتری در سطح شهر راه بی اندازید، شهر شما بزرگ تر و گسترده تر می شود. شاید به نام بازی هم دقت کرده باشید و برای شما جالب توجه بوده باشد. در Merge Mayor – Match Puzzle رویکرد جالب دیگری هم وجود دارد که از طریق آن شما می‌توانید با ترکیب کردن آیتم های یکسان کالاها و منابع جدید کسب کنید. این قسمت از بازی در قالب یک بخش پازلی و جورچینی طراحی شده است تا روند بازی پویا و سرگرم کننده باشد. بازی با گرافیک ساده اما رنگارنگ و فانتزی طراحی شده است.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر
حجم: ۲۰۵ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *