معرفی اپ – BombSquad؛ چند مینی گیم گروهی را تجربه کنید

پاورتل/ BombSquad نام بازی هیجان انگیزی در ژانر Action برای گوشی های اندرویدی می باشد که به دست شرکت Eric Froemling بر روی شبکه Google Play قرار داده شده است. این عنوان تا کنون بیش از پنج میلیون بار در پلی استور دریافت شده و بازخورد های بسیار خوبی هم از سمت کاربران داشته است. گروه بمبی از چندین مینی گیم با جزئیات بالا تشکیل شده و به صورت گروهی هم قابل اجرا می باشد.

هر چند این بازی دارای چند بخش مختلف با ویژگی های مخصوص به خودشان بوده اما در تمامی آن ها مهم ترین هدفی که همیشه دنبال می کنید، از میان برداشتن حریفان می باشد. از آیتم های متعددی برای رسیدن به این هدف می توانید بهره ببرید اما به کار بردن این تجهیزات نیازمند مهارت هاییست که با تجربیات به دست می آیند. بمب ها از بهترین وسایلی هستند که قابل پرتاب هستند و از نظر تعداد هم به فراوانی یافت می شوند.
اما بقیه آیتم ها فقط به تعداد محدودی در مجموعه تان وجود دارند و بعد از اتمام موجودی باید به فروشگاه مراجعه کنید و هزینه ای برای تهیه آنان پرداخت نمایید. هر امتیازی که در بازی به دست می آورید، قابل ثبت به صورت اینترنتی و در Leaderboard جهانیست ولی باید ساعت ها تلاش کنید تا بتوانید بهترین امتیاز را در بین تمامی بازیکنان کسب نمایید. هر شخصیت و قهرمانی که برای هر مینی گیم پاورتل کرده اید، قابلیت Upgrade و شخصی سازی هم دارد و با امتیازاتی که جمع کرده اید، این ویژگی فعال می گردد. آپدیت جدیدی که برای بازی ارائه شده، کیفیت تصویر و جزئیات بافت ها را به بهترین شکل ممکن بهبود بخشیده و قابلیت های جدید و جالبی هم برای این بازی چالش بر انگیز اضافه کرده است. به همین خاطر نیز کاربران استقبال بیش از حدی نسبت به قبل برای دانلود کرده اند.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۷۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *