معرفی اپ – Identity V؛ خوب گوش کردن مسیرتان را هموار می کند

پاورتل/ بازی‌های آنلاین یکی جذاب‌ترین بخش‌های دنیای بازی‌ها است و تجربه‌ی آن با دوستان نیز آن را لذت بخش‌تر می‌کند. بازی Identity V ساخته‌ی استودیوی NetEase شما را مانند Dead by Daylight Mobile به دو گروه شکارچی و بازمانده تقسیم می‌کند. اگر درقالب شکارچی بازی باشید می‌توانید با گوش دادن دقیق به صدای اطراف محیط بازی موقعیت کاراکترها را شناسایی کنید یا با قرار دادن موانعی سد راه آن‌ها شوید. در مقابل در نقش بازمانده‌ها باید رمزهایی برای بازگشایی درها پیدا کنید که البته کار آسانی را نخواهید داشت و باید به‌گونه همکاری خوبی را با هم‌تیمی‌های خود داشته باشید. درواقع بازی Identity V را می‌توان نمونه‌ی کمی لطیفی از بازی Dead by Daylight Mobil دانست.

استودیوی NetEase به خوبی توانسته گرافیک بازی را به‌گونه‌ای طراحی کند که استایل گرافیکی خاص و جذاب خود را داشته باشد. همچنین موسیقی و صداگذاری بازی نیز متناسب با جو بازی و همینطور کاراکترهای بازی است.

در گیم‌پلی بازی چه در نقش بازمانده یا شکارچی باشید می‌توانید با کنترل‌های سمت چپ نمایشگر کاراکتر خود را کنترل کنید. اگر در نقش شکارچی باشید باید در نزدیکی اعضای بازمانده قرار گرفته و با کلیک روی آیکون مدنظر آن‌ها گرفته یا ضربه‌ای را وارد کنید. بازمانده‌ها نیز باید کدهای لازم را ازطریق ماشین تایپ که در گوشه کنار محیط بازی قرار دارند کدها را به‌دست بیاورند که البته باوجود شکارچی کار آسانی نخواهد بود.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۸۴ مگابایت


لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *