معرفی اپ – Stickman Master II؛ به عمر نکبت بار شیاطین خبیث پایان دهید

پاورتل/ Stickman Master II: Dark Earldom – استاد استیکمن ۲: وارث تاریکی نام یک بازی در ژانر تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Loongcheer Game برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. یکی از مجموعه های این استودیو بازی سازی که به طور خاص مورد توجه گیمرها قرار گرفته است، مجموعه محبوب و پرطرفدار Stickman Master است. Stickman Master II: Dark Earldom جدیدترین بازی این مجموعه و دنباله ای برای Stickman Master: Archer Legends است. با وفاداری به فرمول گیم پلی نسخه اول بازی، Stickman Master II: Dark Earldom تجربه ای را به ارمغان خواهد آورد که هم برای کهنه سربازان این مجموعه جذاب باشد و هم برای افرادی که به تازگی با مجموعه Stickman Master آشنا شده اند. البته پیشنهاد ما این است که در ابتدا نسخه اول این مجموعه را پشت سر بگذارید و سپس به سراغ این بازی بروید. چراکه در واقع ماجرای نسخه دوم بازی ادامه ماجرای بازی اول است و از پایان چپتر هفتم Stickman Master: Archer Legends شروع می شود.

بعد از شکست دادن “Black Dragon”، استاد استیکمن قدرتش را در کریستال ها مخفی کرد. حالا، هر کسی که بتوانند به این کریستال ها دست پیدا کند می تواند قدرت استاد استیکمن را به دست بیاورد. اما پس از صدها سال، شیاطین خبیث موفق شدند این کریستال ها را بدزدند و با استفاده از قدرت آنها “Black Dragon” را دوباره به زندگی برگردانند. وظیفه شما این است که یک بار دیگر با “Black Dragon” مبارزه کنید و برای همیشه به عمر نکبت بارش پایان دهید. برای اینکار باید در مرحله های مختلف بازی با دشمنان مبارزه کنید و با شکست دادن آنها به راه تان ادامه دهید.

در بازی Stickman Master II: Dark Earldom دقیقاً مانند نسخه اول بازی، به تیر و کمان و یک شمشیر مجهز هستید و افزون بر آنها یک سپر دفاعی هم دارید که مکانیزم جدید گیم پلی این بازی است. شما می توانید با استفاده از این سپر دفاعی حملات دشمنان تان را بلاک کنید. همچنین، با عبور از هر مرحله می توانید به قدرت های متفاوتی دست پیدا کنید و از آنها برای شکست دادن دشمنان تان استفاده کنید. این قدرت ها می توانند شمشیر آتشین، بمب آتشین، آتش انتقام جو، روح سوزان، سرعت برق آسا، شمشیر برق آسا، و بسیاری قدرت های دیگر باشند که در طول بازی بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. در مجموع، با در نظر گرفتن بازی اول این مجموعه، باید بگوییم Stickman Master II: Dark Earldom نه تنها انتظارات را برآورده کرده است، بلکه فراتر از انتظارات ظاهر شده است و یک گیم پلی خوب و رضایتبخش را برای طرفداران این مجموعه ارائه کرده است. سیستم مبارزاتی بازی بهتر از بازی قبلی شده است و مکانیزم های جدیدی به آن اضافه شده است. گرافیک بازی هم ارتقاء‌ پیدا کرده است و در این بازی شاهد یک جهان زیبا و انیمیشن ها و افکت های فوق العاده و حرفه ای تری هستیم. صداگذاری ها هم بهتر شده اند و افکت های صوتی شمیشر زنی ها و قدرت ها اتمسفر هیجان انگیز بازی را بیش از پیش جذاب کرده اند. کنترل ها کاملاً‌ ریسپانسیو هستند و از لحاظ پرفورمنس هم هیچ مشکل خاصی در بازی وجود ندارد و در اکثر دستگاه های موبایلی یک گیم پلی روان و بدون لگ قابل انتظار است.

نسخه اندروید مورد نیاز: متغیر با نوع دستگاه
حجم: متغیر با نوع دستگاه

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *