نسل بعدی ایرپاد پرو دستخوش تغییر اساسی خواهد شد

پاورتل/ نسل بعدی ایرپاد پرو ممکن است بدنه‌ی باریک و ساقه‌ای خود را از دست بدهد و از طراحی جدیدی استفاده کند.
   
اپل ممکن است در سال آینده، دوباره هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد پرو خود را از نو طراحی کند تا آن‌ها را کوچک‌تر و سبک‌تر کند. درنهایت، احتمالاً بدنه‌ی ساقه‌ای را از آن‌ها حذف خواهد کرد.

به‌گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ، مدلی از AirPods استاندارد نیز دوباره طراحی شده است تا بیشتر شبیه ایرپاد پرو کنونی باشد. با این اوصاف، از بدنه‌ای کوتاه‌تر و پدهای سیلیکونی قابل تعویض استفاده می‌کند.

اپل ممکن است بدنه‌ی ساقه‌ای ایرپاد را به‌کلی حذف و از طراحی گردتر استفاده کند
طراحی به‌اصطلاح ساقه‌ای ایرپاد پرو‌ اپل، بلافاصله شناسایی‌شدنی است و شرکت‌ها و برندهای دیگر از‌جمله وان‌پلاس و هواوی از آن الگوبرداری کرده‌اند. بااین‌حال، گزارش شده است که اپل در حال آزمایش برای بازطراحی آن‌ها به‌شکل گردتر و مطابق با گوش است. به‌معنی آنکه آن‌ها می‌توانند بیشتر به ایربادهای بی‌سیم سامسونگ یا گوگل شباهت داشته باشند.

طبق گفته‌ی گورمن، همه‌ی آنچه گفته شد، در حالی است که اپل مشکل جای‌دادن لوازم الکترونیکی در بدنه ایرپاد پرو کوچک‌تر را پیدا کرده است؛ بنابراین، مدل نهایی می‌تواند ایده‌ا‌ی جاه‌طلبانه‌تری از محصول قبلی باشد.

اپل علاوه‌بر نسخه‌ی جدید AirPods Pro، در حال ساخت ایرپادهای استاندارد و معمولی با ظاهری شبیه به نسخه‌ی پرو و اکثر ویژگی‌های طراحی و سخت‌افزاری آن است؛ اما بعضی ویژگی‌های ایرپاد پرو مانند لغو نویز فعال را شامل نمی‌شوند.

همچنین، گفته می‌شود که اپل مشغول کار روی تراشه‌های نسل جدید خود موسوم به سری W و H برای هر دو مدل است و همچنان قصد دارد تا سال آینده طبق شایعات، هدفون‌های دورگوش خود را نیز با قابلیت‌های حذف نویز فعال و تشخیص هوشمند گردن معرفی‌ کند. قرار بود این محصول در کنفرانس معرفی آیفون‌های ۱۲ معرفی شوند؛ اما گفته می‌شود که در برخی از آزمایش‌های نهایی به مشکلی جدی برخورده‌اند که ممکن است آن را تا ابتدای سال آینده به‌تأخیر بیندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *