نقدها و نمرات بازی Alba: A Wildlife Adventure منتشر شد

پاورتل/ Alba: A Wildlife Adventure یکی از بازی‌های جالب توجهی بود که دیروز برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و سیستم عامل‌ iOS در دسترس قرار گرفت و تا این لحظه استقبال نسبتا خوبی از آن به عمل آمده است. در همین زمینه، در ادامه می‌توانید شاهد نقدها و نمرات این اثر باشید.

بسیاری از بازی‌بازان با عناوین شرکت آس‌تو (ustwo) آشنایی داشته و آن‌ها را بر روی پلتفرم‌های خود تجربه کرده‌اند. این شرکت تا به حال بازی‌های فکری و ماجراجویی بی شماری را در اختیار افراد قرار داده است که اکثر آن‌ها هم به موفقیت فراوانی رسیده‌اند. حال تازه‌ترین بازی آن‌ها را باید Alba: A Wildlife Adventure به حساب آورد که نسبت به سایر آثار آن‌ها کمی متفاوت به نظر می‌رسد.

در بازی Alba: A Wildlife Adventure باید هدایت شخصیتی دوست داشتنی و کنجکاو به نام آلبا (Alba) را به دست گرفته و سفر طولانی و پر هیجانی را داشته باشید. این بازی به ما می‌آموزد که حتی کم سن و سال‌ترین افراد هم می‌توانند بزرگ‌ترین تغییرات را به وجود آورند. آلبا نیز همواره سعی دارد که یکی از این افراد باشد؛ چرا که بیشتر از سن خود می‌فهمد و درک بالایی از پیرامونش دارد. او به جزیره‌ای چشم نواز و دیدنی می‌رود و سعی دارد که منابع و حیات وحش آن را حفظ کند تا آسیبی به آن‌ها نرسد.

البته این پایان کار نیست و بدیهی است که عده‌ی زیادی بخواهند مانع اهداف شما شوند. حال شما باید با ترفندهای مختلف، آن‌ها را از پیش رو بردارید. همه چیز در این عنوان نسبتا ساده است، اما گیم‌پلی و معماهای آن می‌تواند اعتیادآور باشد. بنابراین در صورتی که از علاقه‌مندان به این بازی‌ها هستید، Alba: A Wildlife Adventure را به هیچ وجه از دست ندهید. برای تماشای تریلری از این اثر می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

قابل ذکر است که استودیوی فوق به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و نشر بازی Alba: A Wildlife Adventure را به عهده داشته است. ضمنا هیچ بخش آنلاین و چند نفره‌ای در این عنوان به چشم نمی‌خورد و در تمام قسمت‌ها باید به صورت آفلاین و تک نفره پیشروی داشته باشید. حال باید منتظر بود و دید که واکنش بازی‌بازان در مورد آن چگونه خواهد بود.

همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز منتقدان نام آشنای حوزه‌ی بازی‌های ویدئویی نقدها و نمرات خودشان را پیرامون این اثر نیز در دسترس قرار داده‌اند که برای مطالعه‌ی هر یک از آن‌ها، در ادامه با ما همراه باشید.

Finger Guns 9/10

در ابتدای معرفی Alba: A Wildlife Adventure، هرگز تصور نمی‌کردیم که با چنین اثر بی نظیر و جذابی سر و کار داشته باشیم. خوشبختانه این بازی فراتر از حد انتظارات عمل کرد و بابت این قضیه به تیم سازنده‌اش تبریک می‌گوییم. این بازی درس‌های فراوانی را هم به ما یاد می‌دهد که نباید نقش آن‌ها در بهتر کردن داستانش را نادیده گرفت. ماجراجویی در این اثر بسیار هیجان انگیز است و می‌توان ساعت‌ها با آن سرگرم شد. آس‌تو بار دیگر به ما ثابت کرد که قادر به ساخت عناوین اعتیادآور دیگری مانند Monument Valley است.

TheSixthAxis 9/10

بازی Alba: A Wildlife Adventure را به تمام بازی‌بازان و به خصوص افراد جوان توصیه می‌کنیم. داستان این بازی در اوج هیجان روایت می‌شود و به جز آن، طراحی شخصیت‌های آن به خوبی هر چه تمام‌تر صورت گرفته است. حیوانات در این اثر نقش بسیار مهمی دارند و باید بیشتر حواستان به آن‌ها باشد. Alba: A Wildlife Adventure به ما یاد داد که باید مراقب تمام حیوانات دوست داشتنی باشیم و محافظت از آن‌ها امری مهم است. جهانی که شرت آس‌تو برای این بازی خلق کرده، متفاوت و بسیار بهتر از آثار قبلی‌اش است. تنها کافی است که با آلبا که تنها ۱۱ سال دارد، همراه شده و ماموریت‌های غیرممکن را یکی پس از دیگری طی کنید.

Screen Rant 8/10

Alba: A Wildlife Adventure برای تمام بازی‌بازانی که به دنبالی یک عنوان ماجراجویی ناب در حیات وحش هستند، توصیه می‌کنیم. بیشتر تلاش تیم سازنده این است که اهمیت اکوسیستم و موجودات مختلف را به افراد گوشزد کند و تا حد زیادی هم در این زمینه به موفقیت دست پیدا کرده است. ما لذت زیادی از این اثر بردیم. البته گیم‌پلی این عنوان باگ‌ها و مشکلاتی در خود دارد، اما این قضیه چندان برای طرفداران به چشم نخواهد آمد.

Gaming Bible 7/10

Alba: A Wildlife Adventure عنوانی است که بازی‌بازان با هر سنی می‌توانند آن را تجربه کرده و لذت ببرند. سرعت در این اثر حرف اول را می‌زند و در صورت انجام این اصل خصوصا در معماها، می‌توانید به فردی حرفه‌ای تبدیل شوید و پیشروی بهتری داشته باشید. دو شخصیت اصلی به نام‌های آلبا و اینز (Inez) در بازی وجود دارند و شما باید هدایت اولی را به عهده بگیرید. نکته‌ی عجیب در خصوص داستان این اثر این است که هیچ کاراکتر بزرگسالی در آن دیده نمی‌شود تا صحبت‌هایی با افراد فوق داشته باشد.

به همین دلیل، این که آلبا و اینز تا این حد کارهای هوشمندانه و عاقلانه‌ای انجام می‌دهند، کمی غیر عادی و عجیب به نظر می‌رسد. باگ‌هایی هم در این اثر وجود دارد که خوشبختانه با ارائه‌ی یک یا دو به‌روزرسانی رفع خواهند شد. تنها باید منتظر تیم سازنده بود تا ببینیم چه تصمیمی در خصوص آینده‌ی آن گرفته خواهد شد. به هر شکل، Alba: A Wildlife Adventure یک بازی کوتاه اما بسیار دلچسب است که می‌تواند توجه بازی‌بازان زیادی را جلب نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *