نینتندو به دنبال استخدام طراحان بازی‌های دو بعدی است

پاورتل/ شعبه‌ی ژاپن شرکت نینتندو اخیراً یک آگهی استخدامی جدید را منتشر کرده که توسعه دهندگان ماهر در بخش طراحی مراحل بازی‌های دو بعدی را هدف قرار داده است. همچنین جالب است بدانید که افراد پاورتل شده در ساختمان توکیو شرکت نینتندو مشغول به کار خواهند شد.

نینتندو در توییت خود از تصویر برخی از بازی‌های دو بعدی خود مانند New Super Mario Bros. U Deluxe ،Yoshi’s Crafted World و Super Mario Maker 2 استفاده کرده است. پس با این‌که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در اختیار نداریم، اما حداقل می‌توان نتیجه گرفت که نینتندو به دنبال اشخاصی است که در ساخت عناوین پلتفرمر مهارت دارند.

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، نینتندو قصد دارد این طراحان را در ساختمان توکیو مستقر کند. جالب است بدانید که عناوین سه بعدی سری Super Mario توسط یکی از تیم‌های حاضر در این مکان ساخته می‌شوند. از آن‌جایی که آگهی برای کار در توکیو در نظر گرفته شده است، پس متقاضیان حتما باید به زبان ژاپنی تسلط کافی داشته باشند.

با در نظر گرفتن وضعیت بد اقتصادی حاصل از شیوع ویروس کرونا، این اقدام می‌تواند به توسعه دهندگان زیادی کمک کند تا کار مناسبی را در این شرایط پیدا کنند. طبق توضیحات ارائه شده، سابقه‌ی کار در یک استودیوی بزرگ جزو شرایط پیش نیاز این کار نیست. پس افرادی که تاکنون برروی عناوین مستقل کار کرده‌اند نیز می‌توانند درخواست دهند.

در نهایت باید اعلام کنیم که اعضای پاورتل شده پیش از بستن قرارداد باید به مدت سه ماه به صورت آزمایشی کار کنند. همچنین مزایای در نظر گرفته شده نیز شامل مواردی نظیر هزینه‌ی کامل انتقال، پرداخت هزینه‌ی اسکان، حقوق اضافه‌کاری و بیمه می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *