در پی بروز اختلال در سرویسهای های وب و پارسآنلاین، رگولاتوری طی اطلاعیهای اعلام کرد که دو اپراتور باید در اسرع وقت مشکل شبکه مشترکان خود را رفع کند.
به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، بر اساس شکایتهای مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ و بررسی دادههای شبکه زیرساخت، مشترکان اپراتورهای وب و پارسآنلاین از حدود ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ماه) به شبکه ارتباطی دسترسی ندارند.
به دنبال این اتفاق رگولاتوری ضمن صدور اطلاعیهای از این اپراتور خواست که هرچه سریعتر نسبت به رفع اختلال اقدام کند.
-
دستبند نقره مردانه لیردا مدل اسم نیما DCR 371
۲,۹۹۴,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -
پایه نگهدارنده گوشی موبایل جاست موبایل مدل ShutterGrip
خرید محصول -
پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس مدل SUYL-BWL0
خرید محصول -
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S3 Frontier SM-R760 بند لاستیکی
اطلاعات بیشتر -
ضربه گیر لق کن دستگاه لاستیک درار خودرو مدل mag-91
اطلاعات بیشتر -
شارژر دیواری سونی اریکسون مدل K-750
خرید محصول -
محافظ صفحه نمایش مدل FRO-2 مناسب برای اپل واچ ۴۲ میلی متری
خرید محصول -
کابل تبدیل USB به ۳۰-پین ویژه iPad و iPod و iPhone
خرید محصول
بررسی تیمهای فنی رگولاتوری و شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۵ نشان میدهد که دسترسی کاربران اپراتورهای های وب و پارس آنلاین از ساعت ۱۴ روز گذشته (۱۶ مهر ماه) به شبکه مقدور نیست.
تیمهای تخصصی از همان دقایق اولیه بروز این اختلال جهت یافتن محل قطعی فیبر مشغول به کار شدند و پس از بررسیهای لازم همچنین اخذ آزمایشات فنی در نقاط ابتدایی و انتهایی مسیر نهایتاً قطعی در سمت مرکز اصلی اپراتور تشخیص داده شد.
بعد از شناسایی محل قطعی بر اساس پیگیریهای انجام شده، مراحل رفع مشکل توسط تیمهای تخصصی اکنون در جریان است.
انتظار میرود اپراتورهای وب و پارس آنلاین در راستای پاسخگوی شفاف و سریع به کاربران خود، ضمن اعلام مراحل پیگیری رفع اختلال به کاربران، نسبت به رفع هرچه سریعتر مشکل اقدام کنند.