واتساپ روی قابلیتی کاربردی کار می کند

طبق شایعات منتشر شده، واتساپ روی امکان انتقال چت ها از اندروید به iOS کار می‌کند. این ویژگی در نسخه بتای این پیامرسان مشاهده شده است. امکان مهمی که می‌تواند دغدغه بسیاری از کاربران را برطرف کند.
 

واتساپ تلاش می‌کند امکانات جدیدی را به پیامرسان خود اضافه کند. بر اساس شایعات منتشر شده، این شرکت در حال کار روی امکان جدیدی برای انتقال دادن تاریخچه چت‌ها بین دو سیستم‌عامل موبایلی است. شایان ذکر است، این خبر را سایت WABetaInfo به همراه اسکرین شات این ویژگی منتشر کرده است.

ویژگی انتقال چت‌ها از اندروید به iOS برای کاربرانی که قصد دارند به سیستم عامل iOS کوچ کنند بسیار کاربردی خواهد بود. این ویژگی اولین بار در نسخه ۲۲.۲.۷۴ بتای واتساپ در iOS مشاهده شده است. این موضوع در حالی مطرح شده است که قبلا در نسخه ۲.۲۱.۲۰.۱۱ بتای واتساپ در اندروید هم این ویژگی مهم کشف شده بود.

 امکان انتقال چت ها از اندروید به iOS واتساپ
یک امکان مهم که می‌توان تمامی تاریخچه چت‌ها را از گوشی‌های اندرویدی به آیفون منتقل کرد. به احتمال زیاد این ویژگی در اپلیکیشن Move to iOS قرار خواهد گرفت. این اپلیکیشن برای انتقال اطلاعات گوشی‌های اندرویدی به iOS ایجاد شده است.

واتساپ در سپتامبر سال گذشته امکان انتقال چت ها از iOS به گوشی‌های سامسونگ را فراهم کرده بود. پس از مدتی این ویژگی برای گوشی‌های پیکسل گوگل هم فراهم شد. هم‌اکنون تمامی گوشی‌های اندرویدی مبتنی بر اندروید ۱۲ از این امکان پشتیبانی می‌کنند.

پیامرسان واتساپ رقابت سختی با تلگرام دارد. به طوری که آپدیت‌های بزرگ و کاربردی تلگرام باعث شده واتساپ فشار زیادی را تحمل کند. این پیامرسان در تلاش است ویژگی‌های مختلفی را به WhatsApp اضافه کند تا بتواند رضایت کاربران خود را جلب کند.

نظر شما درباره امکان انتقال چت ها از اندروید به iOS واتساپ چیست؟ آیا این ویژگی برای شما کاربرد خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *