ویدئویی جذاب از بازی Frostpunk منتشر شد

پاورتل/ تیم سازنده‌ی Frostpunk که در گذشته از انتشار یک بسته الحاقی جدید برای نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بازی خبر داده بود، امروز آن را منتشر کرد. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدئویی از این بسته عرضه شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید.

Frostpunk از سری عناوین استراتژی محور، بقا و شهرسازی است که در آن باید کنترل یک شهر را به دست گرفته و آن را از نابسامانی خارج کنید. این بازی در ابتدا حالت‌ها و آیتم‌های کمی داشت اما سازندگان با عرضه‌ی چند به‌روزرسانی و بسته‌الحاقی، به محبوبیت آن اضافه کردند. گفتنی است که استودیوی ۱۱-بیت (۱۱-Bit) وظیفه‌ی ساخت این عنوان را به عهده داشته است.

استودیوی فوق اوایل مرداد ماه از انتشار یک بسته الحاقی به نام On the Edge برای بازی Frostpunk خبر داده بود. حال این بسته در اختیار دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار گرفته است و از محتویات آن باید به حالت داستانی، چالش‌ها و نقشه‌ی جدیدی مربوط به شهر لندن اشاره کرد. ضمنا نسخه‌ی کنسولی On the Edge نیز در راه است، اما تاریخ دقیق عرضه‌ی آن هنوز مشخص نیست.

بازی Frostpunk هم‌اکنون برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان قابل تجربه است. ضمنا مطالعه‌ی نقد و بررسی این عنوان به قلم محمد آریامقدم از طریق این نشانی امکان‌پذیر است. در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت ویدئوی گفته شده اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *