پیرس هاردینگ-رولز (Piers Harding-Rolls) پیشبینی کرده که پلی استیشن ۵ دو برابر ایکس باکس سری ایکس در سال ۲۰۲۲ فروش خواهد داشت.
او همچنین گفته که نینتندو سوییچ از هر دو کنسول مذکور بیشتر فروش خواهد کرد.
تحلیلگر وبسایت Ampere یعنی پیرس هاردینگ-رولز در توئیتر خود پیشبینی کرده که کنسول نسل نهمی سونی به فروش بیشتر خود نسبت به ایکس باکس سری ایکس در سال ۲۰۲۲ هم ادامه خواهد داد. طبق پیشبینی این تحلیلگر، پلی استیشن ۵ در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۸ میلیون دستگاه و ایکس باکس سری ایکس ۹ میلیون دستگاه خواهد فروخت. این یعنی کنسول سونی دو برابر کنسول مایکروسافت خواهد فروخت.
-

فین شنا پرو اسپورتز کد ۴۲۴۴
خرید محصول -

بند فلزی مدل Milanese Loop مناسب برای اپل واچ ۴۲ میلی متری
خرید محصول -

فلاسک مدل چهارخانه کد ۴۴ ظرفیت ۰.۵ لیتر
خرید محصول -

ماگ سفری استارباکس مدل ۰۰۱ گنجایش ۰.۵ لیتر
خرید محصول -

باتری موبایل مدل EB-BG530CBU با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعت مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ Galaxy J3 Prime
خرید محصول -

کش تقویت مچ مدل گریپستر کد ۲۰۲۲
۶۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

ادکلن مردانه دیوایز مدل ادوپرفیوم سلطان حجم ۳۰میلی لیتر
خرید محصول -

پولوشرت ورزشی مردانه پانیل مدل 135P-B
۲,۹۰۰,۰۰۰,۴۲۳,۵۰۰,۰۲۶,۷۹۵,۲۶۱,۹۵۲ ﷼ خرید محصول
این مهم که نسخههای جدید فرنچایزهای بزرگ سونی مثل Horizon Forbidden West ،God of War Ragnarok و Gran Turismo 7 هم در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهند شد قطعا بیتاثیر نیست. با این حال باز هم فروش بیشتر سونی از مایکروسافت خصوصا با این اختلاف قطعا جالب خواهد بود. چرا که مایکروسافت به تازگی با خرج ۷۰ میلیارد دلار دست به خرید اکتیویژن بلیزارد زد. این تنها خرید بزرگ آنها در نسل نهم نیست. البته این خریدها به احتمال زیاد تاثیر خود را در بلندمدت خواهند گذاشت.
البته طبق پیشبینیهای Ampere بار دیگر قرار است شاهد یکهتازی نینتندو با کنسول سوییچ در سال جاری باشیم. این وبسایت پیشبینی کرده که کنسول نینتندو ۲۱ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۲ خواهد فروخت. یکی از دلایل مهم این فروش عرضهی نسخهی جدید OLED این کنسول خواهد بود. به علاوه عرضهی احتمالی دنبالهی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در سال جاری هم بیتاثیر نیست.







