آپدیت امنیتی ماه نوامبر برای گلکسی Z Flip منتشر شد

شرکت‌های مختلف همواره آپدیت‌هایی را به صورت ماهانه و فصلی منتشر می‌کنند که آخرین وصله یا پچ برای پوشش دادن مشکلات امنیتی گزارش شده می‌باشد. حالا به تازگی نیز آپدیت امنیتی ماه نوامبر برای گلکسی زد فلیپ منتشر شده است.

آپدیت امنیتی ماه نوامبر برای گلکسی زد فلیپ منتشر شد؛ بالاخره…!
آپدیت امنیتی و معمولی سامسونگ که این شرکت به صورت ماهانه برای دستگاه‌های پرچمدار و اصلی خود ارائه عرضه می‌کند، سرانجام راه خود را به نسل اول Galaxy Z Flip باز کرد. به نظر می‌رسد که منطقه ایالات متحده از لحاظ اولویت دریافت آپدیت‌های امنیتی برای این دستگاه تاشو خاص، از سایر نقاط جهان عقب است. زیرا آپدیت ماه دسامبر سال گذشته برای نسخه بین المللی این گوشی هوشمند منتشر شده است. این در حالی است که آپدیت مذکور هنوز در ایالات متحده منتشر نشده است. این موضوع حتی در ورد آپدیت ماه نوامبر نیز صدق می‌کند.

به لطف گزارشی از SamMobile، می‌دانیم که اپراتورها پس از تاخیری طولانی، بالاخره در سراسر این کشور شروع به ارائه آپدیت برای نسخه اپراتوری از گوشی زد فلیپ سامسونگ کرده‌اند. نسخه فریمور این آپدیت با شماره F700USQU1ATAQ اجرا می‌شود و اگرچه چیز جالبی را به طور کلی ارائه نمی‌دهد، اما بدیهی است که آخرین نشت‌های امنیتی و آسیب‌ پذیری‌های دستگاه را اصلاح می‌کند. همچنین رفع باگ‌ها و بهینه‌سازی‌ها را در کنار بهبودهایی جزئی نیز انجام می‌دهد تا عملکرد گوشی بهتر شود.

اپراتور Sprint در ایالات متحده که در سال ۲۰۱۸ با T-Mobile ادغام شد، اولین اپراتور است که آپدیت امنیتی ماه گذشته را برای نسل اول Galaxy Z Flip منتشر کرده است. با این حال، ارائه این آپدیت تضمین می‌کند که سه اپراتور بزرگ دیگر یعنی ورایزون، AT&T و حتی اپراتور T-Mobile) از همین رویه پروی کرده و به زودی این آپدیت امنیتی را برای نسخه‌های اپراتوری و قفل شده نسل اول گوشی‌های گلکسی Z Flip سامسونگ منتشر خواهند کرد.

اگر احیانا صاحب یک گلکسی زد فلیپ اپراتوری و قفل شده توسط شرکت‌های مخابراتی در ایالات متحده هستید، می‌توانید با رفتن به بخش Settings > Software update و سپس پاورتل کردن گزینه دانلود و نصب آن را دریافت کنید. البته اگر این آپدیت هنوز در دسترس نیست، بهتر است در چند روز آینده بررسی کنید که آیا این آپدیت در دسترس شما است یا خیر. آپدیت‌های موجود برای دستگاه خود را در همین جا می‌توانید ببینید.

به گزارش وب سایت خبری phonearena، در مورد آپدیت‌های این دستگاه، لازم به ذکر است که گلکسی زد فلیپ یکی از گوشی‌های سامسونگ خواهد بود که در ژانویه سال آینده، نسخه ۱۲ سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کند. این موضوع به آن معنا است که کاربران گوشی تاشوی عرضه‌ شده در سال ۲۰۲۰ تنها یک ماه دیگر منتظر خواهند بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا گوشی هوشمند گلکسی زد فلیپ را دارید؟ آیا آپدیت امنیتی ذکر شده را دریافت کرده‌اید؟ تغییرات و اصلاحات خاصی در این آپدیت مشاهده کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *