یک روز کاری با مدیر عامل اپل چگونه می‌گذرد؟

تا حالا با خود فکر کرده‌اید که زندگی مدیرعامل شرکتی مثل اپل چطوری است؟ چه ساعتی از خواب بیدار می‌شود؟ یا چه ساعتی به خواب می‌رود؟ و در طول روز چه کارهایی انجام می‌دهد؟
   
اپل یکی از غول‌های فناوری جهان که به خاطر کامپیوتر‌های شخصی، گوشی‌های آیفون، ایرپاد و اپل‌واچ در تمام دنیا شناخته شده است. اپل سال ۱۹۷۶، توسط استیو جابز، استیو وزنیاک و رونالد وین (Ronald Wayne) تأسیس شد. جابز در سال ۱۹۹۷ مدیرعامل اپل شد و یکسال بعد، تیم کوک را که در آن زمان در شرکت کمپک (Compaq) مشغول به کار بود راضی کرد که به اپل بیاید. یعنی زمانی که اپل به خاطر مشکلات مالی در آستانه ورشکستگی بود.

در آن زمان اپل فقط پی‌سی تولید می‌کرد؛ ولی استیو جابز در حال آماده کردن یک برنامه بزرگ بود و می‌خواست که تیم کوک در این برنامه شریک باشد. استیو جابز به سرعت به یکی از معروفترین مدیرعامل‌های جهان تبدیل شد اما سال ۲۰۱۱، به خاطر مشکلاتی که برای سلامتیش بوجود آمده بود از سمت خود استعفا داد و تیم کوک که قبل از آن به عنوان مدیر ارشد عملیاتی و زیر نظر جابز فعالیت می‌کرد، جانشین جابز شد. خیلی از افراد عقیده دارند که کوک را جابز به عنوان مدیرعامل پاورتل کرده است.
 
نظر شما در مورد زندگی روزمره تیم کوک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *