آپدیت اندروید 12 برای گلکسی A51 چه زمانی منتشر می‌شود؟

بر اساس اطلاعات جدید، سامسونگ به زودی دست به عرضه اندروید ۱۲ برای گلکسی A51 می‌زند که به رابط کاربری One UI 4.0 مزین خواهد بود.

سامسونگ در هفته اخیر با عرضه نسخه پایدار رابط کاربری One UI 4.0 برای سری گوشی‌های گلکسی اس ۲۱ – Galaxy S21 همگان را شگفت‌زده کرد. این آپدیت در حالی منتشر شده که حدود یک ماه از عرضه اندروید ۱۲ برای گوشی‌های پیکسل گوگل می‌گذرد و احتمالا بدین معنا خواهد بود که تمامی گلکسی دیوایس‌های واجد شرایط، آپدیت اندروید را زودتر از برنامه عادی به روز رسانی سامسونگ دریافت خواهند کرد.

اما اگر گلکسی ای ۵۱ را در اختیار دارید و نمی‌توانید بیش از این برای اجرای اندروید ۱۲ روی آن صبر کنید؛ باید بگوییم خبرهای خوبی برای شما داریم چرا که به زودی نسخه ۱۲ اندروید همراه با One UI 4.0 برای دیوایس شما عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه اندروید ۱۲ برای گلکسی A51 چه زمانی است؟
 
محصول میان‌رده سامسونگ در دسامبر ۲۰۱۹ معرفی شد و در آن زمان از اندروید ۱۰ همراه با One UI 2 بهره می‌برد. در سال جاری آپدیت اندروید ۱۱ و One UI 3.1 را دریافت کرده و حالا بر اساس اعلامیه سامسونگ، آپدیت اندروید ۱۲ برای گلکسی ای ۵۱ در ماه آپریل سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود.

باید در نظر داشته باشید عرضه اندروید ۱۲ برای نمونه‌های مختلف ای ۵۱ یکسان نخواهد بود. برخی مناطق و کشورها آپدیت را زودتر دریافت می‌کنند و البته نسخه جهانی گوشی در اولویت عرضه آپدیت قرار می‌گیرد؛ سپس برای نسخه‌های باندل شده و آنلاک شده نیز این آپدیت روانه خواهد شد. این به روز رسانی برای کشورهای مختلف نهایتا یک الی دو ماه ممکن است به تاخیر بیفتد.

دستگاه‌های ای ۵۱ باندل شده در ایالات متحده توانستند اندروید ۱۱ را چهار ماه بعد از عرضه آپدیت برای نسخه جهانی گوشی دریافت کنند اما به نظر می‌رسد اوضاع برای این آپدیت متفاوت خواهد بود، چرا که نسخه‌های باندل شده T-Mobile و Verizon گوشی گلکسی اس ۲۱ به روز رسانی اندروید ۱۲ را دقیقا همزمان با نسخه جهانی دریافت کردند.

ویژگی‌های جدید One UI 4.0 در گلکسی ای ۵۱ چه هستند؟
نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ طراحی بصری جدیدی به خود گرفته و رنگ تم آن را می‌توانید از پالت رنگ‌ها پاورتل کنید. همچنین در بخش امنیت و حریم شخصی با ویژگی‌های App Privacy Report و میان‌برهای تنظیم دسترسی به دوربین و میکروفون شاهد بهبودهایی در One UI هستیم. این آپدیت پر از بهبودهای جزئی دیگر بوده که از جمله آن‌ها می‌توانیم به عملکرد بهتر برنامه‌های پیش‌فرض و افزایش سرعت کارکرد دیوایس اشاره کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *