معرفی اپ – Modern Strike Online؛ وقتی یک تابوشکنی اساسی شما را بهتر می‌کند

Modern Strike Online یک عنوان شوتر اول شخص جذاب است که به محض تجربه‌اش، متوجه شباهت‌هایی میان این بازی و فرنچایز کال آف دیوتی خواهید شد. همچنین این بازی مانند دیگر بازی‌های این استودیو، پتانسیل‌های خوبی دارد و می‌توان از آن انتظارات بالایی داشت.

اگر به دنبال یک بازی شوتر داستانی هستید، Modern Strike Online اصلا انتخاب خوبی برای شما نیست! بازی داستانی ندارد که ما بخواهیم روی آن مانور دهیم. شما صرفا باید سلاح به دست بگیرید و آدم بدهای بازی را از بین ببرید. Modern Strike Online دوست ندارد که یک عنوان داستانی باشد و بیشتر توجه‌اش را صرف بخش گیم‌پلی و مولتی پلیرش کرده! اما با این‌حال نمی‌توان عدم وجود داستانی خوب را در این بازی توجیه کرد و این یک نکته منفی برای این بازی محسوب می‌شود و صادقانه بگویم، واقعا دلسرد کننده است!

برای اجرای بازی موبایلی Modern Strike Online شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید
 
اگر بتوانید با داستان بازی کنار بیاید، خوشبختانه گیم‌پلی بازی شما را حسابی سرگرم خواهد کرد. Modern Strike Online یک بازی شوتر اول شخص چندنفره است که شما باید با استفاده از سلاح‌های مختلف و استراتژی‌های متنوع، گیم‌پلی بازی را پیش ببرید. همچنین شباهت‌های بین این بازی و فرنچایز کال آف دیوتی باعث شده تا Modern Strike Online تبدیل به یکی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌های شوتر اول شخص موبایلی شود.

ما با یک بازی واقع‌گرایانه طرف هستیم. جایی‌که شما باید قابلیت‌های مختلف کرکتان را ارتقا دهید تا عملکردی به مراتب بهتر داشته باشید. منتهی با دست خالی این امر امکان پذیر نیست! برای همین باید به سراغ بخش مولتی‌ پلیر بازی بروید. بیش از ۵ گیم‌مود و ۵۰ سلاح مختلف و درنهایت اپراتورهای منحصر به فرد، انتظارتان را در بازی Modern Strike Online می‌کشند. داشتن استراتژی یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های بازی است. شما می‌توانید پیش از ورود به هر راند، اپراتور و اسلحه مدنظرتان را انتخاب کنید. اما حواستان باشد، زیرا در حین بازی؛ امکان تغییر سلاح وجود نخواهد داشت.

شما باید در تیم‌های ۵ نفره به رقابت با یکدیگر بپردازید. هرتیمی که در زمان مشخص شده به بیشترین امتیاز ممکن دست پیدا کند، برنده بازی خواهد شد. ماجرا جایی جذاب‌تر می‌شود که شما با تنوع خوبی از گیم‌مود‌های مختلفی رو به رو خواهید شد که هرکدام از آن‌ها ویژگی و قوانین خاص خودشان را دارند و شما می‌توانید با دوستانتان به تجربه این گیم‌مودها مشغول شوید. متاسفانه گیم‌پلی بازی ممکن است که در ابتدا کمی گیج‌کننده باشد، منتهی اگر به Modern Strike Online فرصت دهید؛ همه‌چیز رو به راه خواهد شد.
 
بدون شک گرافیک بازی یکی از آن دسته از چیز‌هایی است که نمی‌توان به همین راحتی آن را پیدا کرد. گرافیک و جلوه‌های بصری بازی به لطف استفاده حداکثری از قدرت پردازشی پلتفرم موبایل، رنگ و بویی جذاب دارند و شبیه آن‌چیزی هستند که ما پیش‌تر آن‌ها در دنیای بازی‌های کنسولی و عناوین بزرگ موبایلی دیده بودیم.

موسیقی‌متن و صداگذاری بازی نیز شرایطی کاملا مشابه دارند. صداگذاری اسلحه‌های بازی، انفجارها و المان‌های آن عالی هستند و همه‌چیز دست به دست هم داده‌اند تا پکیج بازی Modern Strike Online؛ مجموعه‌ای عالی از مکانیزم‌ها و المان‌های دوست داشتنی باشد.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: متغیر با نوع دستگاه

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *