آی مک پرو جدید امسال معرفی نخواهد شد

مینگ‌چی کو اعلام کرده است امسال اپل از آی‌مک پرو رونمایی نخواهد کرد، اما نمایشگر ۲۷ اینچی بدون مینی LED جدید این شرکت در سال جاری معرفی خواهد شد.
   
تحلیلگر نام‌آشنای اپل، مینگ‌چی‌ کو امروز در حساب توئیتر خود اعلام کرد اپل تا سال ۲۰۲۳ آی‌مک پرو یا مک‌پرو را عرضه نخواهد کرد؛ اگرچه این شرکت در سال جاری از نمایشگر جدید ۲۷ اینچی خود رونمایی خواهد کرد.

کو با تشریح پیش‌بینی‌های خود برای سری مک‌های اپل در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳، گفت که اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۲ یک مک مینی جدید و یک صفحه‌نمایش خارجی ۲۷ اینچی بدون مینی ال‌ای‌دی عرضه کند، درحالی‌که مک پرو و آی‌مک پرو سیلیکونی اپل این کار را انجام خواهند داد. تا سال ۲۰۲۳ راه اندازی نمی‌شود.

به گزارش مک‌رومرز، پیش‌بینی کو در مورد اینکه اپل قصد ندارد آی‌مک پرو جدیدی در سال جاری معرفی کند، با اطلاعات اشتراک‌گذاری‌شده توسط راس‌یانگ مطابقت ندارد. یانگ که یکی از تحلیلگران صنعت نمایشگر است، سابقه‌ی خوبی در مورد پیش‌بینی خبرهای مرتبط با اپل دارد و اعلام کرده است این شرکت احتمالاً آی‌مک پرو را در ژوئن ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود آی‌مک پرو جدید، جایگزین آی‌مک‌های ۲۷ اینچی مبتنی‌بر تراشه‌های اینتل شود؛ محصولی که درحال‌حاضر در خط تولید اپل بوده و در کنار رایانه‌ی رومیزی ۲۴ اینچی معرفی‌شده در آوریل ۲۰۲۱ به‌فروش می‌رسد. یانگ اعلام کرده است که آی‌مک پرو از فناوری مینی‌ LED بهره خواهد برد و شایعات قبلی حاکی از آن است که طراحی این محصول مشابه آی‌مک‌های ۲۴ اینچی خواهد بود.

با توجه به اختلاف نظر زیاد بین اطلاعات اشتراک‌گذاری‌شده توسط کو و یانگ، ممکن است هر یک از این تحلیلگران به دستگاهی متفاوت اشاره داشته باشند. کو احتمالاً به یک آی‌مک جدید رده‌بالا اشاره کرده است، درحالی‌که جزئیات ارائه‌شده توسط یانگ، صرفاً به یک آی‌مک غیرحرفه‌ای اشاره دارد.

کو می‌گوید اپل تصمیم دارد در آینده‌ی نزدیک در سال جاری یک نمایشگر مقرون‌به‌صرفه برای کاربران عادی عرضه کند. وی اعلام کرده این محصول ۲۷ اینچی خواهد بود و از فناوری میکرو LED نیز بهره نخواهد برد. مارک گورمن نیز به‌تازگی اعلام کرده است که این نمایشگر به‌ احتمال زیاد در رویداد ۱۷ اسفند اپل معرفی خواهد شد.

کو امروز نیز تأیید کرد که اپل در سال ۲۰۲۲ یک مک‌مینی جدید رده‌بالا نیز معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود این محصول در رویداد پیش‌ روی اپل رونمایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *