احتمالا به‌زودی موجودی پلی‌استیشن ۵ افزایش خواهد یافت

پاورتل/ بر اساس گزارشات جدید، به‌زودی موجودی پلی‌استیشن ۵ در فروشگاه‌ها افزایش می‌یابد و بازی‌بازان می‌توانند قبل از سال ۲۰۲۱ کنسول نسل نهمی خود را تهیه کنند.

این هفته اصلا هفته‌ی خوبی برای خرید و فروش پلی‌استیشن ۵ نبوده است. موجودی پلی‌استیشن ۵ فروشگاه‌های آمازون (Amazon)، والمارت (Walmart)، بست بای (Best Buy) و گیم‌استاپ (GameStop) در طی هفته کاملا خالی بود. اما به نظر می‌رسد فروشگاه تارگت (Target) به‌زودی محموله‌ی جدیدی از کنسول‌های نسل نهمی سونی دریافت خواهد کرد. بنابراین، بازی‌بازن می‌توانند قبل از سال ۲۰۲۱ میلادی به کنسول مورد علاقه‌ی خود دسترسی داشته باشند.

بر اساس گزارشات جدید، برخی از فروشگاه‌های تارگت، ۱۰ تا ۱۵ کنسول پلی‌استیشن ۵ دریافت خواهند کرد و فروشگاه‌های دیگر باید مدتی منتظر بمانند.

فعلا صحت این گزارشات و زمان موجود شدن دوباره‌ی پلی‌استیشن ۵ به صورت رسمی تایید نشده است. اما حتی اگر این هفته موجودی فروشگاه‌ها افزایش نیابد، هفته‌ی بعد حتما شاهد موجود شدن پلی‌استیشن ۵ خواهیم بود. تنها راه ممکن برای تهیه‌ی این کنسول‌ها، سفارش اینترنتی است و فروش حضوری ممکن نخواهد بود.

متاسفانه سودجویان زیادی منتظر هستند تا از این فروش سوءاستفاده کنند. اما در هر صورت با عرضه‌ی کنسول‌های جدید در فروشگاه‌های تارگت، احتمالا شاهد افزایش موجودی جهانی پلی‌استیشن ۵ هم خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *