نمایشگر آبشاری آنر V40 در یک تصویر باکیفیت دیده شد

پاورتل/ قرار است برند جدا شده از هواوی، گوشی های سری آنر وی ۴۰ – Honor V40 را در ماه ژانویه معرفی کند. به تازگی تصویری منتشر شده است که نمایشگر آبشاری آنر V40 را نشان می‌دهد.

اخیرا گزارش شد که صفحه نمایش آنر وی ۴۰ دارای سریع‌ترین نرخ نمونه‌برداری تاچ خواهد بود. درباره نرخ ریفرش بالا و خمیده بودن لبه‌های آن نیز چیزهایی شنیده بودیم؛ ولی حالا می‌توانیم نمایشگر آبشاری آنر V40 را در یک رندر جدید ببینیم.

البته مشخص نیست که آیا آنر این نمایشگر را آبشاری می‌نامد یا چیز دیگر؛ اما هر نامی که بگیرد، انحنای بسیار زیادی دارد. احتمالا خبری از دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا هم نخواهد بود؛ چون اصلا فضایی برای گنجاندن آن‌ها در کناره‌های گوشی نیست.

بر اساس اطلاعات موجود، آنر وی ۴۰ یک پنل ۶.۷۲ اینچی با نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس خواهد داشت. وجود حفره‌ی کپسولی شکل روی صفحه نمایش برای جای دادن دوربین سلفی دوگانه نیز دور از ذهن نیست.

اخیرا نام سه مدل از اعضای این خانواده در وب‌سایت یک فروشگاه آنلاین چینی دیده شد؛ شامل مدل‌های معمولی، پرو و پرو پلاس!

این‌ها نخستین گوشی‌های آنر پس از جدایی از هواوی هستند و انتظارات از آن‌ها بالاست؛ چرا که مدل‌های سری V آنر با امکانات زیاد و قیمت مناسب، همواره مورد توجه کاربران بوده‌اند.

درباره چیپست آن‌ها، نام‌های متفاوتی شنیده می‌شود: از کایرین و دایمنسیتی تا اگزینوس و اسنپدراگون؛ ولی احتمالا پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات، ویژگی مشترک هر سه مدل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *