استوری کردن توییت در اینستاگرام

سخت افزار/ حتما شما هم بسیاری از کاربران را دیده‌اید که برای به اشتراک گذاشتن یا استوری کردن یک نوشته یا توییت از شبکه اجتماعی توییتر، مجبور به اسکرین شات گرفتن از آن و سپس استوری کردن آن در اینستاگرام شده‌اند. این روش هم طولانی و هم در بسیاری از مواقع طاقت فرسا است و برای انجام آن باید با اسکرین شات خود، حافظه دستگاه را هم پر کنید. حال قابلیتی به اپلیکیشن توییتر در دستگاه‌های iOS اضافه شده که ازین به بعد کاربران می‌توانند توییت‌ها را به صورت مستقیم در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارند و دیگر نیازی به اسکرین شات گرفتن نباشد. برای جزئیات بیشتر استوری کردن توییت در اینستاگرام با ما همراه باشید.

اواخر سال ۲۰۲۰ بود که شرکت توییتر توسعه ویژگی جدید را اغاز کرد تا توییت‌ها در اینستاگرام در دسترس شوند. اکنون با گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز این موضوع، خبر خوب این است که بلاخره شرکت توییتر اعلام کرد که اگر شما تمایل دارید که به طور مداوم توییت‌های خود را در اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، دیگر نیازی به اسکرین شات گرفتن ندارید. این شرکت در بیانیه‌ای فاش کرد که اکنون فقط کاربران آیفون می‌توانند توییت‌ها را مستقیما در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارند اما نکته جالب آن این است که در صورت نیاز نمی‌توانید به آن توییت وصل شوید. یعنی با لمس آن به برنامه توییتر سوییچ کنید و جزئیات آن را بخوانید. از آنجایی که معمولا قابلیت‌های جدید برای کاربران iOS منتشر می‌شود، قطعا در روزهای آینده شاهد دسترسی کاربران اندروید به آن خواهیم بود.

برای انجام این کار باید نماد اشتراک گذاری در توییت مورد نظر خود را لمس کنید و پس از آن گزینه Instagram Stories برای شما ظاهر خواهد شد و می‌توانید به آن را به اشتراک بگذارید. از آنجایی که ارجاع به توییت در این قابلیت وجود ندارد، به نظر می‌رسد که این کار صرفا برای خوانا‌تر شدن توییت‌ها در استوری‌های اینستاگرام انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *