معرفی اپ – دابسمش بسازید و خوش بگذرانید

پاورتل/ کمتر کسی پیدا می شود که با دابسمش آشنایی نداشته و حداقل یکی از کلیپ های دابسمش را ندیده باشد. در اپلیکیشن دابسمش، کاربر روی یک صدای از قبل ضبط شده تصویر خود را قرار می داد و سعی می کرد با صدا هماهنگ باشد. دابسمش بسیار پرطرفدار بوده و هنوز هم به طور گسترده در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. امروز با اپلیکیشنی در خدمت شما هستیم که می توان گفت دقیقا نقطه مقابل دابمس است. در این اپلیکشین بر خلاف دابسمش، به جای آن که کاربر روی یک صدای از قبل ضبط شده تصویر خود را قرار دهد،‌ می تواند روی یک تصویر از قبل ضبط شده صدای خود را قرار داده و اصطلاحا آن را دوبله کند.


MadLipz – Instant Dub and Sub عنوان یک اپلیکیشن بی‌نظیر برای دوبله و صداگذاری روی کلیپ‌های ویدئویی است که توسط گروه نرم‌افزاری Eigenuity Inc توسعه و به صورت رایگان منتشر شده است. حتما تا به حال بسیاری از کلیپ‌های صداگذاری و دوبله شده را در شبکه‌های اجتماعی مختلف دیده‌اید. کلیپ‌هایی از افراد مشهور و حیوانات که یک نفر روی آنها صداگذاری کرده و به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می شوند. با استفاده از این اپلیکیشن قادر خواهید بود بر روی کلیپ‌های مختلف (تا ۱۵ ثانیه) صداگذاری کرده و براساس سلیقه و ذوق خود این صحنه را دوبله کنید و چنین ویدئوهای پرطرفداری بسازید.

اپلیکیشن MadLipz – Instant Dub and Sub برنامه‌ای بسیار کاربردی برای تمامی کسانی است که می‌خواهند با تولید ویدئوهای جالب و خنده‌دار و اشتراک‌گذاری آنها در شبکه های اجتماعی مختلف مثل اینستاگرام و تلگرام، تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهند. این روزها اینگونه کلیپ های ویدئویی بسیار محبوب هستند و در صورتی که بتوانید کلیپ‌های مناسب را پیدا کرده و صداگذاری خوبی روی آن انجام دهید، در مدت کوتاهی به بازدیدهای میلیونی خواهید رسید. MadLipz – Instant Dub and Sub یک اپلیکیشن جهانی بوده و بسیار محبوب و پر استفاده است.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۸۸ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *