اطلاعات جدیدی از محتوای آینده‌ Spellbreak منتشر شد

پاورتل/ بازی بتل رویال Spellbreak، ساخته‌ی جدید استودیوی پرولتاریات (Proletariat)، مدتی پیش در دسترس هواداران قرار گرفت و با استقبال خوب کاربران و منتقدین نیز روبه‌رو شد. به نظر می‌رسد تیم سازنده قصد دارد از آمار بالای کاربران بازی استفاده کرده و محبوبیت این عنوان را بیش از پیش افزایش دهد. در جریان رویداد دیجیتالی PAX Online، استودیوی پرولتاریات اطلاعات مختلفی از برنامه‌های خود و ویژگی‌های جدید در نظر گرفته شده برای بازی Spellbreak را با هواداران به اشتراک گذاشت.

در جریان این مراسم، استودیوی سازنده اضافه شدن حالت Duos که بازی‌بازان برای مدتی منتظر آن بودند را تایید کرده است. پس از آن، تیم سازنده به صحبت درباره‌ی محتوا و ویژگی‌های آینده‌ی بازی پرداخت. براساس اطلاعات منتشر شده، چند نقشه‌ی جدید در دست توسعه قرار دارند که اولین آن‌ها یک منطقه‌ی مه‌آلود و نسبتا وسیع خواهد بود. به گفته‌ی تیم سازنده، در آینده یک حالت جدید ۹ در مقابل ۹ نیز به بخش Clash Mode اضافه خواهد شد. در کنار تمامی این موارد، استودیوی پرولتاریات قصد دارد لباس‌ها و پوشش‌های مختلفی را نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

در حال حاضر استودیوی پرولتاریات اطلاعاتی از بازه‌ی زمانی انتشار هیچ یک از به‌روزرسان‌ها و محتوای آینده‌ی بازی را منتشر نکرده است. البته به نظر می‌رسد محتوای یاد شده در آینده‌ی نزدیک به بازی اضافه خواهند شد. علاوه بر این، استودیوی سازنده به محتوای بیشتری نیز اشاره کرده است. در جریان پرسش و پاسخ صورت گرفته، استودیوی سازنده به توسعه‌ی یک حالت PVE نیز اشاره کرد. البته این استودیو هیچ اطلاعات دیگری در خصوص این حالت جدید را در اختیار هواداران قرار نداد.

بازی بتل رویال Spellbreak برروی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *