ال‌جی 3 نمایشگر جدید را برای اپل تولید خواهد کرد

هنگامی‌که اپل برای نخستین بار تولید نمایشگر Thunderbolt Display خود را متوقف کرد؛ این شرکت به منظور طراحی و تولید نمایشگرهای UltraFine برای دستگاه‌های مک با کمپانی ال‌جی همکاری کرد.

در ادامه غول کوپرتینویی به سراغ نمایشگر اختصاصی خود موسوم به Pro Display XDR رفت؛ پدیده‌ای که نشان داد دوره همکاری اپل و ال‌جی احتمالا به پایان رسیده است. اما اکنون یک گزارش جدید ادعایی خلاف این موضوع را مطرح نموده است.

بر اساس مجموعه توئیت‌های منتشر شده توسط یک خبرچین با شناسه dylandkt@، ال‌جی احتمالا روی توسعه ۳ نمایشگر جدید برای شرکت اپل کار می‌‌کند. به‌نظر می‌رسد که ۲ مدل از این نمایشگرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که دارای مشخصاتی مشابه با آی‌مک ۲۴ اینچی جدید اپل و آی‌مک پرو ۲۷ اینچی آینده خواهند بود؛ در حالی‌که سومین مدل احتمالا جانشین نمایشگر ۳۲ اینچی Pro XDR بوده و از برند اپل استفاده خواهد کرد.

با این‌حال مدل سوم نسبتا جالب است؛ زیرا توئیت منتشر شده به شواهدی دال بر احتمال وجود یک نیمه‌هادی سفارشی با قابلیت روشن کردن نمایشگر اشاره دارد. در رابطه با نوع کاربری تراشه مذکور و مزایای احتمالی آن نسبت به نمایشگرهای فاقد این نیمه‌هادی نمی‌توان با اطمینان اظهارنظر کرد؛ بنابراین برای روشن شدن حقیقت کماکان بایستی منتظر بمانیم.

البته بایستی به‌خاطر داشت که این تراشه صرفا توسط مدل ۳۲ اینچی مورد استفاده قرار گرفته و سایر مدل‌ها فاقد تراشه سفارشی خواهند بود. این نمایشگرها جزو مدل‌های سنتی‌تر طبقه‌بندی خواهند شد. در هر صورت در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید. کارشناسان امیدوارند که طی سال ۲۰۲۲ جزئیات بیش‌تری در این رابطه منتشر شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها، نمایشگرهای جدید اپل در سال میلادی آینده معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *