امتیاز DxO باتری ردمی Note 10 5G مشخص شد

پاورتل/ سری ردمی نوت ١٠ نسخه جهانی، یک خانواده گسترده از گوشی‌های ردمی نوت شیائومی است. ما شاهد حضور انواع گوشی‌های هوشمند در این خانواده هستیم. ردمی Note 10 5G، تنها عضو این خانواده است که از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند. به تازگی، این گوشی وارد تست‌های DxOMARK شده است. به همین ترتیب، قصد داریم تا تحلیلی بر امتیاز DxO باتری ردمی Note 10 5G داشته باشیم.

ردمی Note 10 5G

ردمی نوت ١٠ و رفقای آن، چند ماه پیش به صورت جهانی رونمایی شدند. یکی از برجسته‌ترین اعضای این خانواده، گوشی Redmi Note 10 5G است. برجسته‌ترین قابلیت این گوشی، پشتیبانی از اینترنت ۵G است.

اما این گوشی ۵G، بالأخره وارد تست‌های DxOMARK شده است. نتیجه کسب شده توسط این گوشی، تا حدودی تعجب آور است. اما پیش از رسیدن به نتایج، اجازه دهید تا مروری بر مشخصات کلیدی Redmi Note 10 5G داشته باشیم:

باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی

شارژر ١٨ واتی درون جعبه

نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی

تراشه ٧ نانومتری Dimensity 700

نسخه تست شده: نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی

امتیاز DxO باتری ردمی Note 10 5G

                                                                                  ریز امتیازات بخش باتری ردمی نوت ١٠ ۵ جی در DxOMARK

خب، سرانجام نوبت به عمر باتری و امتیازات این گوشی در DxOMARK رسیده است. نمره کسب شده توسط این گوشی، کاملاً قابل قبول است: ٧٨! این نمره، نسبت به ردمی نوت ١٠، کم‌تر است. پیش از این، از امتیاز ردمی نوت ١٠ در بخش باتری DxOMARK صحبت کرده بودیم. ردمی نوت ١٠، رتبه دوم این بخش را در DxOMARK دارد. در حالی که امتیاز نسخه ۵ جی، ٧٨ است، ردمی نوت ١٠ امتیاز ٨٧ را کسب کرده بود.

این موضوع، ممکن است متأثر از موارد مختلفی اعم از تراشه، شارژر و رفرش ریت نمایشگر باشد. در هر صورت، ردمی نوت ١٠ ۵ جی در بین رقبای خود، رتبه سوم را کسب کرده است. همچنین در جدول کلی، این گوشی مقام ششم را به دست آورده است. امتیاز Redmi Note 10 5G در بخش بازدهی باتری، ٧٩ است. به گفته DxOMARK، با استفاده‌های سبک، متوسط و سنگین این گوشی به ترتیب ١٠۴ و ٧٠ و ۴٣ ساعت دوام می‌آورد.

                                       مقایسه عمر باتری ردمی نوت ١٠ ۵ جی (آبی) با ردمی نوت ١٠ (زرد)، اوپو A54 5G (سبز) و ویوو Y20s (نارنجی)

در ادامه، DxOMARK برای بخش سرعت شارژ این گوشی، امتیاز ۶٣ را در نظر گرفته است. با توجه به شارژر ١٨ واتی، نباید انتظار زیادی از این گوشی در بخش مذکور داشته باشیم. در نیم ساعت اول، ٢٨ درصد از ظرفیت باتری این گوشی پر می‌شود. پس از آن، ٨٢ دقیقه طول می‌کشد تا ظرفیت باتری این دستگاه به ٨٠ درصد برسد. در نهایت زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری Redmi Note 10 5G برابر با ١۴٩ دقیقه است که زمان عجیب و غریبی است. بخش آخر، مربوط به بخش بهینگی است. با توجه به بهره مندی از تراشه ٧ نانومتری، ما انتظار بهینگی مناسبی را از این گوشی داریم. به همین صورت، امتیاز ٧۶ به بخش بهینگی Redmi Note 10 5G اعطا شده است. ردمی نوت ١٠ با تراشه ١١ نانومتری، امتیاز ٨١ را در این بخش کسب کرده بود.

نقاط قوت و نقاط ضعف ردمی نوت ١٠ ۵ جی در بخش باتری

خب، در نهایت به انتهای این بررسی از DxOMARK می‌رسیم. بر اساس اظهارات این مرجع، این گوشی می‌تواند در یک استفاده متوسط بیش از ٢.۵ روز دوام بیاورد که رقم فوق العاده‌ای است. همچنین بر خلاف ردمی نوت ١٠، این گوشی عملکرد خوبی در حالت آماده به کار دارد و عملکرد خوبی در بخش مصرف دوربین و تماس‌ها دارد. تنها نقطه ضعف این گوشی در بخش باتری، مصرف بسیار بالا در هنگام استریم کردن از طریق اینترنت ۴G است.

نظر شما در مورد عملکرد باتری و شارژر ردمی نوت ١٠ ۵ جی چیست؟ این گوشی را می‌پسندید یا ردمی نوت ١٠ را؟ نتایج فوق را قبول دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *