امکانات شخصی سازی جدید برای WhatsApp

سخت افزار/ برنامه WhatsApp به زودی طیف وسیعی از تصویر زمینه جدید را برای کاربران برنامه اندروید خود ارائه خواهد. این آپدیت بعد از اندروید برای سیستم عامل iOS نیز ارائه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر امکانات شخصی سازی جدید WhatsApp با ما همراه باشید.

بلاخره برنامه WhatsApp با درک این واقعیت که مردم توانایی شخصی سازی برنامه (به طور کلی و چت‌ها) را دوست دارند‌، در حال معرفی گزینه‌های مختلف شخصی سازی مربوط به تصاویر پس زمینه را برای کاربران ممکن می‌سازد. ازین پس کاربر می‌تواند تصاویر پس زمینه صفحه مکالمات خود را شخصی سازی کند. شما می‌توانید برای تصویر گفتگوی هر شخص در برنامه WhatsApp یک تصویر به خصوص پاورتل کنید. گرچه شما می‌توانید از یک تصویر یکسان برای همه چت‌ها استفاده کنید. برنامه WhatsApp علاوه بر امکان پاورتل تصویر خاص برای هر گپ، به کاربران امکان می‌دهد تا میزان کدر بودن تصویر زمینه را نیز تغییر دهند. بنابراین می‌توانید یک تصویر زمینه کدر یا کمی شفاف را پاورتل کنید.

تصاویر پس زمینه پیش فرض
آخرین نسخه بتا برنامه WhatsApp برای اندروید شامل ۳۲ تصویر با زمینه روشن و ۲۹ تصویر با زمینه تاریک یا دارک را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین گزینه تنظیم تصویر زمینه به صورت یک رنگ نیز وجود دارد.

اگر علاقه‌ مندید تا  این گزینه‌های تصاویر پس زمینه جدید را امتحان کنید، باید نسخه بتا برنامه WhatsApp را در اندروید اجرا کنید.

نظر شما درباره امکانات شخصی سازی جدید WhatsApp چیست؟ به نظر شما برای این کار دیر نشده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *