معرفی اپ – Good Pizza, Great Pizza؛ پیتزافروشی بزنید و مشتری جذب کنید

پاورتل/ این روزها بازی‌های شبیه‌ساز را می‌توان برای هر کار و فعالیتی پیدا کرد. از خیاطی گرفته تا رانندگی و آشپزی و… . اما در این بین بازی‌هایی هستند که تلاش می‌کنند چهارچوب ساده این سبک را کنار بزنند. درواقع با یک تلفیق جذاب از دو سبک مختلف طرفیم که در بهترین حالت مدیریت و شبیه‌سازی است. Good Pizza, Great Pizza نیز یکی از همین تلفیق‌هاست که توانسته تبدیل به یکی از بازی‌های پیشنهادی فروشگاه پلی‌ استور شود.

استودیو TagBlaze در عین سادگی Good Pizza Great Pizza را تبدیل به یک بازی چالش‌برانگیز کرده. فارغ از بحث پختن پیتزا و آماده کردن سفارش مشتری‌ها که تقریبا با تمام بازی‌های مشابه یکی است، این بار قرار است با تجربه‌ای متفاوت روبه‌رو شوید. شما به تازگی مغازه پیتزا فروشی خود را باز کرده‌اید و برای اینکه بتوانید به کارتان ادامه دهید می‌بایست از آن کسب درآمد کنید.

کسب درآمد بدین شکل نیست که مشتری‌ها را راه بیاندازید و پول به جیب بزنید. در Good Pizza Great Pizza می‌بایست حساب دخل و خرجتان را داشته باشید تا سود کنید. به همین خاطر مقدار سسی که روی پیتزا می‌ریزید یا هر تاپینگ دیگری محاسبه می‌شود. مقداری استاندارد و دقیق برای هرکدام تعیین شده که اگر رعایت شود شما سود می‌کنید و مشتری هم از سفارشش راضی می‌شود. اما اگر این مقدار را رد کنید، متضرر می‌شوید.

پایان هرروز حساب و کتاب می‌کنید. هزینه‌های مصرفی شما از سودی که کرده‌اید کم می‌شود و درنهایت مقدار اندکی باقی می‌ماند که می‌بایست صرف تعمیر دستگاه‌ها کنید یا تاپینگ‌های مختلف خریداری و به آشپزخانه اضافه کنید. درواقع پروسه ثروتمند شدن در Good Pizza Great Pizza بسیار سخت‌تر از چیزیست که فکر می‌کنید و در ابتدای بازی می‌بایست راه و رسم بقا را به خوبی یاد بگیرید. کافی است اشتباه کنید و یک پیتزا مطابق سفارش مشتری نباشد تا به مرز ضرر دهی نزدیک شوید.

البته مشتریان شما هم در این پروسه کار را ساده‌تر نمی‌کنند. برخی سفارش‌هایی عجیب غریب دارند و برای مثال می‌خواهند نصف پیتزایشان فقط سس و سوسیس باشد و نصف دیگر فقط قارچ و پیاز. البته توجه داشته باشید که در Good Pizza Great Pizza برای فهم سفارش‌ها از هیچ تصویری استفاده نمی‌شود. درنتیجه می‌بایست از زبان انگلیسی کمک بگیرید و سفارش‌ها را بخوانید تا بتوانید آن‌ها را به درستی انجام دهید. طبیعی است که در چنین شرایطی یک اشتباه می‌تواند ادامه بازی را برای شما سخت‌تر کند.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۷۶ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *