نینتندو برنامه‌ای برای پشتیبانی از قابلیت کراس پلتفرم ندارد

پاورتل/ شانتارو فوروکاوا، مدیر نینتندو، باردیگر تأکید کرد که این شرکت فعلا برنامه‌ و هدفی برای اعمال قابلیت کراس پلتفرم در بازی‌های انحصاری خود ندارد.
   
سالیان نسبتا زیادی است که اهالی صنعت بازی‌های ویدئویی به‌شدت به‌دنبال آن هستند که مفهوم قابلیت کراس پلتفرم را کامل و دقیق وارد این صنعت کنند. این قابلیت باعث می‌شود گیمرها فارغ از نوع پلتفرم دراختیارشان، بتوانند با دوستان بازی مدنظر خود را تجربه کنند.

اگرچه این ویژگی به‌صورت محدود و تنها برای تعدادی از بازی‌ها دردسترس قرار گرفته، همچنان یکی از آرزوهای گیمرها رسیدن به این نقطه برای تمام بازی‌‌ها است. حال در همین زمینه و در جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد نینتندو حداقل فعلا قرار نیست این ویژگی جذاب را به اکوسیستم خود اضافه کند. ساعاتی پیش، شانتارو فوروکاوا، مدیر نینتندو، برای چندمین‌بار تأکید کرد:

با اینکه فرمت کراس پلتفرم باتوجه‌به ژانرهای مختلف بازی و جمعیت بازیکنان مفهوم مناسبی است، فعلا برنامه‌ای برای اعمال این قابلیت در بازی‌های شرکت نداریم.
این موضوع در حالی است که بازی Pokemon Unite در آینده نزدیک قرار است دردسترس علاقه‌مندانش روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قرار گیرد. نکته‌ی جالب و عجیب این است که شرکت پوکمون چندی پیش برخلاف نینتندو اعلام کرده بود که این بازی از قابلیت کراس پلی بین سوییچ و پلتفرم موبایل پشتیبانی می‌کند.

حال باید منتظر ماند و دید نینتندو درنهایت کِی تسلیم خواسته‌های کاربرانش می‌شود و از این قابلیت موردانتظار کاملا پشتیبانی می‌کند. دیدگاه شما درباره‌ی این خبر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *