انتشار اطلاعات درآمد عملیاتی بیت کوین توسط اسکوئر

پاورتل/ شرکت اسکوئر در اواخر روز یکشنبه اعلام کرد که سرمایه گذاری‌های مربوط به بیت کوین  ۴۵ میلیون دلار بر درآمد عملیاتی این شرکت در سه ماهه دوم تأثیر داشته است.

به گزارش سی ان بی سی، این تحولات پس از یک دوره سخت برای این سکه دیجیتال رخ می‌دهد. اسکوئر افزود که در سه ماهه گذشته همچنان “رشد قابل توجهی در درآمد بیت کوین نسبت به سال گذشته” داشته است.

اسکوئر (Square) یک شرکت خدمات مالی، جمع‌آوری‌کننده اطلاعات خدمات بازرگانی و پرداخت موبایلی در سان‌فرانسیسکوی کالیفرنیا است. شرکت اسکوئر در سال ۲۰۰۹ توسط جک دورسی و جیم مک‌کلوی تأسیس شده و اولین اپلیکیشن و سرویس خود را در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی کرد.
این شرکت پرداخت‌های دیجیتال در ماه فوریه اعلام کرد که با خرید ۱۷۰ میلیون دلاری بیت کوین، خرید خود را در اکتبر ۲۰۲۰ افزایش داده است. این حدود ۵ درصد از کل دارایی‌های شرکت را تا پایان سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد. افشای اسکوئر در گزارش سود خود در روز یکشنبه منتشر شد، که زودتر از زمان برنامه ریزی شده اعلام شد و همزمان با اعلام خرید این شرکت از شرکت فناوری مالی استرالیا Afterpay با ۲۹ دلار خریداری شد. معامله میلیاردی

با رواج بیشتر بیت کوین، شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای به آن متمایل شده اند. با این حال، بزرگترین سکه دیجیتالی جهان دارای سه ماهه دوم خشن بود. قیمت بیت کوین در آوریل به بالای ۶۳۰۰۰ دلار رسید و در اوایل ژوئیه به زیر ۳۰.۰۰۰ دلار رسید. بیت کوین روز دوشنبه کمی بالاتر از ۳۹۰۰۰ دلار معامله شد.

به عنوان مثال، تسلا در سه ماهه پایانی خود ۲۳ میلیون دلار دچار اختلال در ارتباط با بیت کوین شده است، این شرکت در گزارش درآمد سه ماهه دوم ماه گذشته خود اعلام کرد.

اسکوئر گفت که در سه ماهه گذشته همچنان “رشد قابل توجهی در درآمد بیت کوین نسبت به سال گذشته” داشته است. درآمد بیت کوین به ۲.۷۲ میلیارد دلار رسید که تقریباً سه بار در سال افزایش یافته است. در همان زمان، سود ناخالص بیت کوین ۵۵ میلیون دلار بود. این تقریباً ۲ of از درآمد بیت کوین است.

سود ناخالص این شرکت نسبت به سال قبل ۹۱ درصد افزایش یافته است که رکورد رکورد سه ماهه رشد را نشان می‌دهد. درآمد خالص بدون بیت کوین در سه ماهه گذشته ۱.۹۶ میلیارد دلار بوده است که نسبت به سال گذشته ۸۷ درصد افزایش داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *