اولین نمایشگر لنوو با امکان نمایش تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک معرفی شد

لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2023 از یک مانیتور جدید با نام ThinkVision 27 3D رونمایی کرد که تصاویر سه بعدی را بدون نیاز به عینک به نمایش درمی‌آورد. این مانیتور ۲۷ اینچی رزولوشن ۴K دارد و با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۳۱۰ نیت روانه بازار شده است. جزئیات بیشتر درباره مشخصات این مانیتور را در ادامه بخوانید.

این مانیتور با استفاده از سیستم ردیابی لحظه‌ای چشم، قادر به خلق تصاویر سه بعدی بدون نیاز به عینک بوده و اولین مانیتور لنوو محسوب می‌شود که نیاز به عینک‌های مخصوص مشاهده تصاویر سه بعدی را از بین برده است.

مشخصات مانیتور ThinkVision 27 3D لنوو

لنوو ادعا کرده که رزولوشن سه بعدی مانیتور لنوو ThinkVision 27 3D برابر با ۱۹۲۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. همچنین تماشای محتوای سه بعدی در مانیتور لنوو ThinkVision 27 3D در هر لحظه تنها برای یک نفر امکان‌پذیر است. لنوو همچنین اعلام کرده که برای تماشای محتوای سه بعدی، فاصله چشم کاربر از صفحه نمایش باید بین ۲۳.۶ تا ۳۹.۴ اینچ باشد.

بر اساس ادعای notebookcheck این مانیتور از یک صفحه نمایش IPS با رزولوشن ۴K بهره می‌برد که نرخ نوسازی ۶۰ هرتز داشته و با روشنایی ۳۱۰ نیت عرضه شده است. علاوه بر این، نسبت کنتراست این صفحه نمایش ۱۰۰۰:۱ است و ۹۹ درصد از فضای رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، مانیتور جدید لنوو به دو پورت HDMI 2.1 در کنار یک پورت DisplayPort 1.4، چهار درگاه USB-A 3.1، یک پورت USB-C با توان شارژ ۱۵ وات، پورت اترنت RJ45، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و پورت USB-C با توان شارژ ۱۰۰ وات مجهز شده است.

برای این که بتوانید حداکثر استفاده را از مانیتورهای سه بعدی لنوو ببرید، لازم است که از یک کامپیوتر مجهز به ویندوز ۱۰ با حداقل سخت افزار شامل پردازنده اینتل Core i5-7400 با سرعت ۳ گیگاهرتز  در کنار کارت گرافیک GeForce GTX 1050 انویدیا و ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR5 استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *