اوپو Find X8 و Find X8 Ultra با تراشه های قدرتمند کوالکام و مدیاتک از راه می‌رسند

ماه گذشته میلادی بود که اوپو از گوشی های پرچمدار سری Find X7 رونمایی کرد. هم اکنون، Find X7 و Find X7 Ultra به عنوان دستگاه های پریمیوم این برند عرضه شده‌اند. شایعاتی درباره به جانشین این دو تلفن هوشمند منتشر شده است. گفته می‌شود که اوپو Find X8 و Find X8 Ultra با تراشه های کوالکام و مدیاتک در راه هستند.

اوپو Find X8 Ultra به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ مجهز می‌شود
یک افشاگر با نام Smart Pikachu، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، برخی از مشخصات سری اوپو فایند ایکس ۸ را به اشتراک گذاشت. با وجود آنکه هنوز زمان زیادی تا رونمایی این سری باقی مانده است، ادعا شده که اوپو Find X8 و Find X8 Ultra از تراشه های قدرتمند کوالکام و مدیاتک برخوردار خواهند بود.


پست Smart Pikachu در ویبو

این افشاگر اطلاعات ادعا می‌کند که سری Oppo Find X8 به تراشه های اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و مدیاتک دیمنسیتی ۸۴۰۰ مجهز می‌شود. احتمالا، تراشه پرچمدار کوالکام برای مدل اولترا در نظر گرفته شده؛ و چیپست مدیاتک مذکور نیز در مدل استاندارد به کار گرفته خواهد شد. انتظار داریم که Find X8 Ultra به سنسور اثرانگشت اولتراسونیک زیر صفحه نمایش مجهز شود. احتمالا Find X8 از سنسور اثرانگشت اپتیکال زیر نمایشگر برخوردار خواهد بود.

اوپو فایند ایکس۷ با برخورداری از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. این تلفن هوشمند در صدر لیست بنچمارک AnTuTu ژانویه ۲۰۲۴ خودنمایی می‌کند. همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، احتمالا که به زودی نسخه جدیدی از Find X7 Ultra با قابلیت پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای رونمایی شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر، همراه ترنجی بمانید. برای اینکه انتظار داریم که در آینده، اطلاعات بیشتری درباره تلفن های هوشمند جدید اوپو منتشر شود.

با توجه به اطلاعات فاش شده، نظر شما درباره سری اوپو فایند ایکس ۸ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *