بازی/ Disney Sorcerer’s Arena؛ نبرد قهرمانان دیزنی

Disney Sorcerer’s Arena – میدان نبرد جادوگران دیزنی یک بازی جالب و سرگرم کننده دیگر از دنیای دیزنی با شخصیت ها و قهرمانان محبوبش می باشد که بعد از انتشار بازی هایی همچون Disney Heroes: Battle Mode در راستای نفوذ بیشتر در دنیای بازی های موبایلی ساخته و پرداخته شد. این بازی در سبک استراتژی با گیم پلی Turn-Based RPG یا نقش آفرینی نوبتی می‌باشد که اخیراً کمپانی‌های زیادی به سمت ساخت بازی در این سبک سوق داده شده اند. این سبک که اگرچه سبک خیلی جدیدی نیست، اما طی سال های اخیر رشد چشم گیری داشته و به نوعی هر کمپانی بزرگ و معتبری حداقل یک عنوان در این زمینه ساخته است. حتی این نوع از بازی ها آنقدر بزرگ شده اند که به نوعی سبک جدیدتری با عنوان Auto Chess نیز به عنوان زیرمجموعه آن ایجاد شده‌است. بازی های سبک Turn-Based در حقیقت ترکیبی از عناوین استراتژیکی، نقش آفرینی و کارتی هستند که در قالب یک بازی به شکل نوبتی طراحی می‌شوند. کمپانی دیزنی هم برای اینکه از رقبای بزرگ خود عقب نماند، با همکاری استودیوهای معتبر بازی سازی به ساخت بازی در این سبک روی آورده است. این بار این کمپانی به سراغ یکی از قدیمی ترین و حرفه‌ای ترین استودیوهای بازی سازی در زمینه بازی های موبایلی یعنی کمپانی GLU رفته است و با همکاری این استودیو، یک بازی جدید از شخصیت ها و قهرمانان انیمیشن ها، کارتون ها و فیلم های سینمایی دیزنی ساخته است.

بازی Disney Sorcerer’s Arena بازی جالبی است که در آن اکثر شخصیت‌های محبوب انیمیشن‌های دیزنی از جمله سالیوان در کارخانه هیولاها، میکی ماوس، علاءالدین و بسیاری دیگر حضور دارند. هر شخصیت ویژگی مخصوصی دارد و همه این قهرمانان در این دنیای رقابتی، برای یک چیز تلاش می کنند و آن هم تبدیل شدن به استاد جادوگران (Master Sorcerer) می باشد! شما انتخاب شده‌اید تا در رقابت‌های بزرگ شرکت کنید و با ساخت و مدیریت تیم انحصاری خود، به رقابت با دیگران بروید و برای تبدیل شدن به جادوگر برتر این رقابت‌ها تلاش کنید. ده‌ها شخصیت مختلف با ویژگی‌های کاملاً منحصر به فرد در این بازی طراحی شده اند و این یعنی هر شخصیت نقاط مثبت و ضعف مخصوص به خود را دارد. بنابراین این شما هستید که می بایست با مدیریت صحیح آنها، یک تیم حرفه‌ای و همه فن حریف بسازید! درست مثل همه بازی های سبک Turn-based در بازی Disney Sorcerer’s Arena نیز شما در مقابل یک گروه از رقیب قرار می گیرید و باید به صورت نوبتی علیه دشمنان یک حمله ترتیب دهید. انتخاب اینکه با کدام قهرمان چه نوع حمله ای انجام دهید با شماست و این انتخاب ها در قالب کارت هایی که در قسمت پایین صفحه دسته بندی شده‌اند قابل انجام هستند. در بخش مدیریتی بازی، شما می توانید شخصیت ها و قهرمانان خود را تا چندین مرحله ارتقاء دهید و آنها را نیرومندتر و حرفه ای تر کنید! گرافیک بازی کاملاً کارتونی و بسیار فانتزی طراحی شده است که برای هر سلیقه ای جالب می باشد. گیم پلی روان و سرگرم کننده و البته چالش برانگیز و رقابتی این عنوان می تواند مدت ها شما را سرگرم کند.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۴۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *