این گوشی دو شارژر در جعبه‌ دارد!

گوشی تاشدنی جدید آنر با طراحی به سبک پورشه و بیشترین لوازم جانبی داخلی جعبه، عرضه خواهد شد.
 
آنر سال گذشته گوشی مجیک V2 را عرضه کرد. این گوشی هوشمند تاشدنی با طرح کتابی خود جانشین اولین گوشی تاشو این برند، یعنی آنر مجیک V و رقیب مستقیم گوشی سامسونگ مدل گلکسی زد فولد ۵ است.

برند سرشناس چینی ماه گذشته با شرکت پورشه‌دیزاین که ارتباط مستقیمی با پورشه ندارد، شریک شد تا نسخه‌ای ویژه از مجیک V2 را معرفی کند. انتظار می‌رود آنر این گوشی را به نمایشگاه MWC در ۲۵ فوریه (۷ اسفند) ببرد.

به‌گفته‌ی مسترموبایل، گوشی آنر مجیک V2 RSR Porsche Design همراه با قلم آنر مجیک، جعبه‌ای شیک برای نگه‌داری قلم، دو شارژر (یکی برای پریزهای برق اروپایی و دیگری برای بریتانیا) و کیف چرمی عرضه خواهد شد. درحال‌حاضر، گوشی آنر محصولی با بیشترین لوازم جانبی داخلی در میان گوشی‌های تاشدنی است.

مجیک V2 RSR ازنظر سخت‌افزاری مشابه گوشی مجیک V2 است. در‌زمینه‌ی طراحی، پنل پشتی این گوشی طراحی جدید به سبک پورشه دارد. به‌گفته‌ی آنر، این طراحی کاپوت پورشه ۹۱۱ را در ذهن تداعی می‌کند.

گوشی تاشدنی جدید آنر به نمایشگر خارجی ۵٫۴۳ اینچی LTPO OLED با وضوح ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسل و نمایشگر داخلی ۷٫۹۲ اینچی با وضوح ۲۳۴۴ در ۲۱۵۶ پیکسل مجهز است. هر دو نمایشگر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارند و از فرمت +HDR10 پشتیبانی می‌کنند.

مدل پورشه‌دیزاین آنر مجیک V2 به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است. این گوشی اندروید ۱۳ را با رابط کاربری MagicOS 7.2 اجرا می‌کند. گوشی جدید آنر فاقد گواهی IP برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار است.


آنر مجیک V2 RSR از سه دوربین در پنل پشتی، یک دوربین عریض ۱۵ مگاپیکسلی با پشتیبانی از سیستم فوکوس خودکار تشخیص‌ فاز و لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین تله‌فوتو ۲۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲٫۵ برابری و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌‌عریض با فوکوس خودکار بهره می‌برد. این گوشی از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز استفاده می‌کند.

گوشی آنر از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی ۶۶ واتی استفاده می‌کند. گزینه‌های اتصال شامل دو سیم‌کارت ۵G، پشتیبانی از وای‌فای ۷، بلوتوث ۵٫۳ و جی‌پی‌اس دو‌بانده است. همچنین، حسگر اثر‌انگشت در نمایشگر خارجی تعبیه شده است.

انتظار می‌رود آنر جزئیات قیمت گوشی و تاریخ عرضه‌ را برای بازارهای بین‌المللی در نمایشگاه MWC 2024 اعلام کند. احتمالا آنر گوشی جدیدش را برای خرید در اروپا با قیمتی بیشتر از Magic V2 عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *