اپل واچ SE 2022 با نمایشگر همیشه‌روشن و پردازنده‌ بهبودیافته عرضه خواهد شد

یکی از افشاگران دنیای فناوری از عرضه‌ی اپل واچ SE 2022 با نمایشگر همیشه‌‌روشن و تراشه‌ی ارتقایافته خبر داد.
   
قرار است اپل واچ SE 2022 که اپل واچ SE 2 نیز نامیده می‌شود، در نیمه‌ی دوم سال جاری و احتمالاً در ماه سپتامبر عرضه شود. یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام LeaksApplePro جزئیات زیادی درباره‌ی ساعت هوشمند آینده‌ی این شرکت فاش کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به برچسب قیمت و طراحی و مشخصات مهمش اشاره کرد. به‌نظر می‌رسد اپل واچ SE 2022 طراحی مدل ۲۰۲۰ را حفظ خواهد کرد و در ابعاد ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری عرضه می‌شود.

طبق گزارش notebookcheck، درحالی‌که به‌نظر می‌رسد طراحی آن ثابت بماند، تغییرات زیادی در مشخصات سخت‌افزاری وجود دارد. خریداران خوشحال خواهند شد که بدانند اپل واچ SE 2022 ظاهراً با صفحه‌نمایشی همیشه‌روشن (Always-on display) عرضه می‌شود؛ درنتیجه، دیگر نیازی نیست برای داشتن چنین قابلیتی از اپ خاصی کمک بگیرند. علاوه‌براین، افشاگر مذکور به بهبود صدا، سنسور مانیتورینگ ECG و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع اشاره می‌کند.

براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، درون اپل واچ SE 2022 تراشه‌ی S7 استفاده شده که در اصل پردازنده‌ی S6 تغییر‌نام‌یافته‌ای است که برای اپل واچ سری ۷ به‌روزرسانی شده. S6 یا S7 فرقی نمی‌کند، مهم این است که اکنون ساعت هوشمند بعدی اپل از تراشه‌ی بهتر و سریع‌تری از Watch SE 2020 بهره می‌برد.

درضمن، بعضی منابع تخمین‌ زده‌اند که قیمت SE 2022 از ۲۹۹ دلار شروع می‌شود که گران‌تر از ۲۷۹ دلار برای نسل اول اپل واچ SE است. به‌نظر می‌رسد نسل جدید ساعت هوشمند اپل قصد دارد جایگزین مناسب‌ و مقرون‌به‌صرفه‌تری برای اپل واچ سری ۸ آینده باشد. پیش‌بینی شده است محصول جدید این شرکت کمی از نسل پیشین گران‌تر خواهد بود؛ اما نباید فراموش کرد که چند ارتقای سخت‌افزاری نیز در آن اعمال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *