ایربادز Nothing ear 1 را در رنگ جدید مشکی آن ببینید

کمپانی جدید مؤسس پیشین وان پلاس، Nothing، تا اینجای کار بسیار رضایت‌بخش عمل کرده و طعم موفقیت را با اولین محصول خود چشیده است؛ چراکه تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار ایربادز Nothing ear 1 این شرکت فروخته شده و تازه این در شرایطی می‌باشد که عرضه آن به‌دلیل مشکلات تأمین و تولید، به‌صورت محدود بوده است. با چنین موجودی محدودی، تعجب‌آور نیست که تاکنون شاهد فروش این ایربادز تنها در یک گزینه رنگی شفاف بوده باشیم. اما این مورد به‌زودی تغییر خواهد کرد؛ زیرا به‌تازگی تصاویری از ایربادز Nothing ear 1 و کیس شارژ آن لو رفته که این گجت پوشیدنی را در رنگ جدید مشکی آن نشان می‌دهد.

رنگ مشکی ایربادز Nothing ear 1
بیش از یک هفته پیش، یک منبع آگاه فاش کرده بود که Nothing قصد دارد نسخه مشکی ایربادز Nothing ear (1) خود را به‌زودی معرفی کند. اکنون، ما یک تصویر واقعی از این محصول را دراختیار داریم که توسط افشاگر برجسته، evleaks، لو رفته است.

همان‌طور که در تصویر زیر مشخص است، گوشی سیاه و سفید Nothing (1) احتمالاً مشابه نمونه سفید خود بوده و طراحی شفاف نمادین را، هم برای خود هدفون و هم برای کیس آن حفظ خواهد کرد. با این حال، قسمت سیلیکونی و داخلی گوش که پیش‌تر به‌رنگ سفید بودند، اکنون با رنگ مشکی مشخص شده‌اند.

به‌غیر از تغییر رنگ، ایربادز Nothing (1) مشکی احتمالاً تفاوت دیگری با نسخه سفید نداشته و تمام ویژگی‌های اصلی آن را حفظ خواهد کرد. به این ترتیب، این ایربادز با وزن هر هدفون تنها ۴.۷ گرم، باتری مناسبی که می‌تواند ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه با روشن بودن ویژگی حذف نویز فعال (ANC) و تا ۶ ساعت با غیرفعال کردن آن دوام آورده و همچنین کیس شارژ که زمان پخش را تا ۳۴ ساعت افزایش می‌دهد، عرضه خواهد شد. این ایربادز از گواهینامه IPx4 شامل مقاومت جزئی دربرابر آب و بلوتوث ۵.۲ نیز پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه شما پیرامون رنگ مشکی جدید ایربادز Nothing چیست؟ آیا رنگ جدید را نسبت به نسخه سفید آن می‌پسندید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *