محافظ نمایشگر سری گلکسی S22 ابعاد صفحه‌نمایش آن‌ها در کنار یکدیگر را نشان می‌دهد

با مشکلات مربوط به تولید انبوه تراشه‌ها و سایر پیچیدگی‌های این صنعت، ما درحال‌حاضر انتظار داریم سری گلکسی S22 در سه‌ماهه اول ۲۰۲۰ رونمایی شود. ۱۹ بهمن، تاریخی است که پیش از این برای برگزاری رویداد سامسونگ شایعه شده بود. همچنین هنوز ابهامات فراوانی پیرامون سه‌گانه پرچمدار آینده غول کره‌ای وجود دارد، اما ما تاکنون موارد متعددی، به‌خصوص در بخش طراحی را برای شما ارائه کرده‌ایم. به‌تازگی اما، محافظ نمایشگر مربوط به سری گلکسی S22 سامسونگ لو رفته است که مقایسه ابعاد صفحه‌نمایش آن‌ها را نشان می‌دهد.

محافظ نمایشگر سری گلکسی S22
مسلماً، خود تیکه شیشه‌ای محافظ نمایشگرها چیز زیادی برای ارائه ندارند، اما حاشیه‌های بسیار نازک یکی از مواردیست که نادیده گرفتن آن سخت است. همچنین، ما به‌وضوح می‌توانیم سوراخ نمایشگر دوربین سلفی را در هر سه مدل ببینیم که بیشتر ثابت می‌کند که حتی راه‌حل دوربین زیر نمایشگر به گلکسی S22 Ultra نیز راه پیدا نخواهد کرد. این اطلاعاتی است که اکثر منابع از قبل بر روی آن توافق کرده‌اند. با این حال، گرفتن تأیید مجدد در دنیای واقعی خوب است. همچنین به‌نظر می‌رسد مدل‌های S22 و +S22 مانند نسخه‌های پیشین خود دارای صفحات تخت هستند. درواقع، این فقط تأیید بیشتر بر اطلاعات گذشته است که بیان می‌کند هر دو مدل از زبان طراحی کلی خانواده S21 پیروی می‌کنند.

درواقع این اولین بار نیست که محافظ صفحه‌نمایش ادعاشده برای S22 و +S22 به بیرون درز پیدا می‌کند. با این حال، به‌نظر می‌رسد که سری S22 نسبت به نسل فعلی S21، با لبه‌های گردتر و عرض کمی پهن‌تر عرضه می‌شود. مسلماً قضاوت در مورد این موارد بدون مقایسه درست کنار هم بسیار سخت است. طبق ادعای منابع دیگر، انتظار می‌رود گلکسی S22 با نمایشگر ۶.۰۶ اینچی OLED با وضوح +FHD، گلکسی +S22 با نمایشگر ۶.۵۵ اینچی و وضوح مشابه و همچنین گلکسی S22 Ultra با نمایشگر ۶.۸ اینچی ارائه شود. در پشت نسخه عادی و پلاس این دستگاه‌ها، شاهد قاب دوربین یکپارچه در امتداد فریم فلزی دور گوشی هستیم.

در مورد S22 Ultra، همه نشانه‌ها به طراحی مشابه سری گلکسی نوت اشاره می‌کنند که شامل گوشه‌های تیزتر و همچنین وجود اسلات اختصاصی قلم S Pen نیز می‌باشد. بعلاوه، تصاویر زنده این گوشی که چندی پیش منتشر شده بود، از ایده طراحی جدید دوربین عقب که اصطلاحا “قطره آب” نامیده می‌شود، حکایت دارد. آنچه که تصاویر محافظ نمایشگر پرچمداران آینده سامسونگ نشان می‌دهد، تأیید بیشتر بر شایعاتی است مبنی‌بر اینکه انحنای صفحه‌نمایش در S22 Ultra، بسیار کمتر از Galaxy Note20 Ultra خواهد بود. همچنین طراحی کلی متفاوت نسخه اولترا با دو مدل دیگر در این تصاویر کاملا مشهود است.

البته، باید توجه داشته باشیم که حتی اگر این محافظ‌های صفحه‌نمایش واقعی باشند، ممکن است لزوماً برای پوشش تمام جلوی دستگاه‌ها از لبه به لبه طراحی نشده باشند، بنابراین قضاوت طراحی کلی پنل جلویی از روی قاب نمایشگر، ممکن است امری نادرست باشد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون محافظ نمایشگر سری گلکسی S22 سامسونگ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *