ایسر از محصولات جدید خود رونمایی کرد

پاورتل/ ایسر لپ تاپ های سری TravelMate P6 – ترول میت پی ۶ خود را معرفی کرد. این شرکت همچنین از اولترابوک Swift X و یک روتر همراه نیز رونمایی کرد.

ایسر از اولترابوک های سری TravelMate P6 جدید خود رونمایی کرده است که شامل یک مدل با لولا ۳۶۰ درجه نیز می‌شود. همچنین؛ این شرکت از Swift X نیز رونمایی کرده است که یک لپ تاپ قابل حمل با پردازنده AMD و گرافیک انویدیا است. این لپ‌تاپ‌ها مناسب افرادی هستند که در طول سفر نیز به لپ تاپ های خود برای انجام کارهای حرفه‌ای خود نیاز دارند. ایسر در کنار لپ تاپ های جدید خود از یک روتر همراه ۵G نیز رونمایی کرده است.

لپ تاپ های سری TravelMate P6 ایسر
ایسر گفته است که لپ تاپ های فوق سبک سری ترول میت پی ۶ دارای عمر باتری، مقاومت و امنیت بالایی هستند و برای افراد حرفه‌ای که مرتباً در سفر هستند، طراحی شده است. این سری لپ‌تاپ‌ها به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل Core i7 vPro مجهز شده‌اند و لولا ۱۸۰ درجه مدل معمولی نیز اجازه می‌دهد که لپ تاپ خود را به صورت کاملاً صاف روی سطح مورد نظر قرار دهید.

کاربرانی که به دنبال یک محصول با انعطاف پذیری بیشتر هستند، می‌توان به سراغ TravelMate Spin P6 بروند. شما می‌توانید با استفاده از لولا ۳۶۰ درجه، صفحه نمایش را کاملاً برگردانید و از دستگاه به صورت تبلت استفاده کنید. نمایشگر لمسی این مدل توسط گوریلا گلکس محافظت می‌شود و از قلم استایلوس ایسر اکتیو و یک داک مخصوص نوشتن و کشیدن پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش ۱۴ اینچی این لپ‌تاپ‌ها حاشیه‌های باریکی دارند، دارای رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ هستند و از ۱۰۰ درصد گستره رنگی sRGB پشتیبانی می‌کنند. همچنین؛ نمایشگر دارای زاویه دید ۱۷۰ درجه است، اما کاربران می‌تواند با فعال کردن حالت پنل شخصی ایسر این میزان را به ۹۰ درجه کاهش دهند. در کنار این مجموعه یک کیبورد در اندازه معمولی با نور پس زمینه و تاچ پد با پشتیبانی از ژست‌های حرکتی قرار گرفته است.

همه مدل‌ها به دو اسپیکر و چهار میکروفون مجهز شده‌اند که ایسر ادعا می‌کند توانایی ثبت صدا از فاصله تقریباً ۲ متری را دارند. همچنین؛ یک آمپلی فایر هوشمند نیز در این سری قرار گرفته است تا علاوه بر ارائه باس قوی، ‌مانع از آسیب دیدن اسپیکرها در صداهای بلند شود.

مدل TravelMate Spin P6 حدوداً ۹۹۸ گرم وزن دارد. اما مدل معمولی با وزن ۱.۰۹ کیلوگرمی اندکی سنگین‌تر است. سری TravelMate P6 می‌تواند عمر باتری ۲۰ ساعته را به کاربر ارائه دهد و پشتیبانی از شارژ سریع نیز سبب می‌شود که در مدت یک ساعت تا ۸۰ درصد از ظرفیت باتری تکمیل گردد.

از دیگر ویژگی‌های این سری از لپ‌تاپ‌ها می‌توان به ۳۲ گیگ رم، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی، دارا بودن استاندارد نظامی ۸۱۰H، بدنه ساخته شده از آلیاژ منیزیوم و آلومینیوم، وبکم و حسگر اثر انگشت، تراشه امنیتی TPM 2.0 و پوشش وبکم اشاره کرد. در زمینه ارتباطات نیز شاهد حضور وای فای ۶، سیم کارت الکترونیکی (اختیاری)، تاندربولت ۴، درگاه میکرو SD و NFC هستیم.

سری TravelMate P6 ایسر از آذر ماه در آمریکا عرضه خواهد شد. قیمت مدل پایه از ۱۳۰۰ دلار آغاز می‌شود و مدل اسپین نیز ۱۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اولترابوک ایسر سوئیفت ایکس
ایسر در کنار سری TravelMate P6 خود از یک لپ تاپ باریک به نام سوئیفت ایکس نیز رونمایی کرده است که توانسته پردازنده سری همراه AMD Ryzen 5000 و پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce RTX 3050 Ti را در خود جای دهد. این شرکت اعلام کرده است که Swift X را برای افراد خلاق حرفه‌ای همچون استریمر ها و گرافیست‌ها توسعه داده است.

این مدل دارای یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ دی است که ۱۰۰ درصد گستره رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. همچنین؛ روشنایی نمایشگر این دستگاه در بهترین حالت به ۳۰۰ نیت می‌رسد و نرخ صفحه به بدنه نیز ۸۵.۷ درصد است.

عمر باتری این دستگاه تا ۱۷ ساعت است و از ۲ ترابایت حافظه ذخیره سازی، USB-C، وای فای ۶ و فناوری سپر نور آبی بهره می‌برد. ایسر همچنین از فناوری کاهش نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت تماس‌ها استفاده کرده است و لوله های مسی به خصوصی را در کنار یک فن برای خنک نگه داشتن اولترابوک جدید خود به کار گرفته است. کیبورد سوئیفت ایکس از طراحی به خصوصی برای ورود هوا بهره می‌برد که سبب می‌شود در مقایسه با کیبوردهای معمولی،‌گرمای بیشتری از دستگاه خارج شود.

اولترابوک ایسر Swift X از ماه آینده و با قیمت اولیه ۹۰۰ دلار در دسترس خواهد بود.

روتر وای فای همراه ایسر کانکت M5 5G

ایسر همچنین برای کاربرانی که به اینترنت در هنگام حرکت نیاز دارند نیز روتر وای فای همراه کانکت M5 را معرفی کرده است. این دستگاه قابل حمل کمتر از ۲۲۵ گرم وزن خواهد داشت و تا ۳۲ دستگاه را هم پشتیبانی خواهد کرد. این روتر علاوه بر پشتیبانی از شبکه ۵G، به درگاه اترنت نیز برای اتصال با سیم و وای فای مجهز شده است. همچنین؛ روتر همراه ایسر به یک باتری داخلی مجهز شده است که می‌توان از آن به عنوان پاور بانک نیز استفاده کرد و به وسیله درگاه USB-C شارژ می‌شود.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این روتر منتشر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *