ویژگی Center Stage آیپد برای برنامه Zoom نیز عرضه شد

سخت افزار/ کمپانی اپل از اولین روز اضافه کردن خط تولید iPad، قصد آن را داشت تا بتواند سری تبلت‌های خود را آنقدر قدرتمند کند تا بتواند با لپتاپ‌های هم دوره خود قابل رقابت باشد. حال در سال ۲۰۲۱ شاهد حضور iPad Pro با پردازنده M1 هستیم. این تبلت دارای یک ویژگی جذاب به اسم Center Stage است که به شما این امکان را می‌دهد تا در هنگام تماس با استفاده از برنامه Face Time دوربین کمی زوم شده و شما را در طول مسیر دنبال خواهد کرد. حال ویژگی Center Stage آیپد برای برنامه Zoom نیز ارائه شده است و می‌توانید از این قابلیت نهایت استفاده را داشته باشید.

دوربین سلفی آیپد پرو زوایه واید دارد و هنگامی که نیاز به ارتباط تصویری با استفاده از برنامه Face Time را داشته باشید مقداری زوم خواهد شد تا بتواند از ویژگی Center Stage استفاده کند. بعد از زوم شدن با حرکت کردن در محدوده زوایه دید دوربین، با استفاده از AI، این تبلت قادر است صورت شما را دنبال کند و به نوعی Motion به دوربین شما بدهد.

بعد از گذشت چند روز از رونمایی از iPad Pro 2021 کمپانی اپل به صورت رسمی نسبت به اضافه شدن این قابلیت به نرم افزارهای سوم شخص واکنش نشان داد و طبق گفته‌های این کمپانی هیچ مشکلی از بابت این مورد وجود نخواهد داشت. به دنباله این موضوع تیم توسعه دهنده Zoom در اولین فرصت نسبت به این موضوع اقدامی سریع انجام دادند و بروزرسانی با پشتیبانی از این ویژگی منتشر کرده است.

بر اساس گفته‌های کمپانی زوم این قابلیت به صورت یک گزینه اختیاری در نرم افزار خواهد بود و می‌توانید در صورت نیاز آن را خاموش کنید. روشن بودن این قابلیت در صورتی کاربردی خواهد بود که کاربران نیاز به جابجایی خود در طول کنفرانس دارند. اما برای دانش آموزان و کارمندانی که تا انتهای جلسه ثابت نشسته‌اند روشن کردن این قابلیت کاربردی نخواهد بود و تنها مقداری از فضای در دسترس را از بین خواهند برد.

تنظیمات ویژگی Center Stage آیپد برای برنامه Zoom ذخیره خواهد شد و نیاز نیست برای هر ارتباط تصویری این ویژگی را خاموش یا روشن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *