اینستاگرام روی قابلیتی برای کسب درآمد از ویدیوهای Reels کار می‌کند

پاورتل/ «مارک زاکربرگ»، مدیرعامل فیسبوک پیشتر اعلام کرده بود که اینستاگرام به قابلیت‌های جدیدی برای کسب درآمد مجهز می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد این شبکه اجتماعی روی قابلیت جدیدی به نام «Bonuses» کار می‌کند تا تولیدکنندگان برتر ویدیوهای Reels بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند.

محبوبیت بالای ویدیوهای کوتاه تیک تاک باعث شد اینستاگرام قابلیت جدیدی را به نام Reels (ریلز) معرفی کند. اما قضیه یه همین جا ختم نشده و ظاهرا اینستاگرام می‌‌خواهد به بهترین ویدیوهای ریلز پاداش نیز بدهد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط «الساندرو پالوزی»، یکی از محققان و توسعه‌دهندگان اپ، وعده‌های اینستاگرام در مورد اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی برای کسب درآمد از این شبکه اجتماعی به واقعیت‌ نزدیک‌تر می‌شود.

البته اینستاگرام هنوز به صورت رسمی توضیحی در مورد این ویژگی جدید منتشر نکرده است. تنها اطلاعاتی که در مورد این قابلیت مطرح شده، تصاویری است که الساندرو پالوزی به اشتراک گذاشته و نشان می‌دهد از طریق منوی Creator کاربران به قابلیت Bonuses دسترسی پیدا خواهند کرد. در این صفحه جدید، کاربران می‌توانند میزان پیشرفت خود را مشاهده کرده و اهدافی را برای خود تعیین کنند.

به نظر می‌رسد که ویژگی Bonuses با محتوای Reels و نه عکس‌های عادی پیوند خورده است و احتمالا در ازای تعداد بازدیدها و میزان دریافت لایک، نظر و غیره پاداش‌هایی برای کاربران در نظر گرفته می‌شود.
 
موضوع کسب درآمد از اینستاگرام از ماه‌ها قبل مورد توجه این شبکه اجتماعی قرار گرفته و ظاهرا ویژگی Bonuses یکی از راهکارهای احتمالی برای رسیدن به این هدف در نظر گرفته شده است.

این شبکه اجتماعی در حال توسعه ابزارها و قابلیت‌های جدیدی است تا بتواند جایگاه محکم‌تری را برای خود در بین کاربران ایجاد کند. اینستاگرام در تلاش است تا صاحبان مشاغلی که به تازگی به این شبکه اجتماعی نیز پیوسته‌اند بتوانند از طریق صفحات فروشگاهی خود به درآمد خوبی دست پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *